Mjesec i pol od odluke da se ministri ne smiju voziti u luksuznim Audijima, pronađeno je rješenje za njihova buduća vozila. 11 skupih automobila koji su bili namjenjeni ministrima idu u MUP, a zauzvrat.
"A u zamjenu bi dobili policijski auto srednje klase koji je nabavljen prošle godine i time bi se uskladili s ovom prethodnom uredbom", rekao je Ranko Ostojić, potpredsjednik Vlade i ministar unutarnjih poslova.
Tako će se ministri voziti u Škodama Superb čiji će leasing i dalje nastavljati plaćati policija, a ministastva će iz svojih budžeta otplaćivati skupe Audije.
"Ja sam posebno sretan što ću konačno taj auto predati mupu jer dva tri tjedna stoji u garaži i nitko ga ne vozi", kazao je Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta.
Od početka afere premijer je ponavaljao.
No nikad nije otkrio iznos kazne za raskid, a njegovi ministri i dalje ne objašnjavaju zašto je nemoguće raskinuti ugovore za nepotrebne Audije.
"Ugovorni odnosi su ugovorni odnosi ako idete u raskid onda ste u sudskom sporu, možete izgubiti dodatne novce, okej?" izjasnio se Branko Grčić, potpredsjednik Vlade.
"To ja ne znam, o tom cijenama ne znam, vaše inzistiranje na tome da bi nekakav šteta bila, ono što je bitno je kad sklopite ugovor, onda moram reći da imate problem sa raskidom tog ugovora, naravno da nastaje šteta ukoliko bi to išli realizirat, to bi već bilo napravljeno da je to moguće", rekao je Ostojić.
Iako već više od mjesec dana tražimo državni ured za središnju javnu nabavu koliko bi Vladu koštao raskid ugovora, te podatke još uvijek nismo dobili. Prema procjenama neovisnih pravnih stručnjaka, kazna nikad nije veća od pet posto ugovora.
I dok se podaci o raskidu i dalje taje, granična policija je preuzela 115 novih vozila.
I ovi automobil, kao i vladini luksuzni Audiji, imaju pogon na sva četiri kotača, a u usporedbi 20 Audija naručenih za ministre koji su plaćeni 13 milijuna kuna, ukupna cijena ovih vozila MUP-a je 21 milijun kuna. No, za njih je država platila samo četvrtinu, ostatak je financiran novcem iz Europske unije.