Iako svakim danom sve više auto proizvođača nudi svoje usluge na internetu, kupovina vozila na taj način i nije osobito popularna. Prema najnovijim podacima koje je objavio njemački časopis ADAC - 92 posto kupaca odlučuje se na kupovinu novog vozila nakon probne vožnje, 82 posto odaje da je za njih odlučujuću ulogu odigrao prodajni salon, 77 posto tvrdi da se odlučilo za svog limenog ljubimca na osnovi testova u stručnim časopisima dok je samo 18 posto potaknuto fascinantnim informacijama na World Wide Webu.
Pa, ako se neki možda i odluče na kupnju putem interneta tu za sada spada samo naručivanje prospekata ili dogovor posjeta prodajnom salonu. Potpisivanje narudžbi na internetu još ne dolazi u obzir, pa čak i ako biste recimo vaš račun potpisali rukom i poslali ga poštom.
Zanimljiv je i jedan pokus što ga je proveo Opel. On je naime ponudio jedno vozilo po vrlo niskoj cijeni. Pa, iako je 30.000 osoba tih dana pojetilo site, samo njih 100 se odvažilo na kupnju.
Po mišljenju stručnjaka problem leži u nepovjerenju kupaca te u svojevrsnom miješanju virtualnog i realnog svijeta. Pa, iako se takav način kupovine želi prikazati financijski povoljnijim, u nekim slučajevima čak i za 30 posto - kupci i dalje žele osjetiti miris, zvuk automobila koji ne mogu zamijeniti nikakve video simulacije i 3D čuda.