PRORAČUN PRED KOLAPSOM / Naplata poreza i borba protiv sive ekonomije bit će još stroža!

Nadzorom do proračuna - tako bi se u najkraćim crtama dao opisati današnji dan Ministarstva financija. Prvo je carinska uprava na riječkoj tržnici jasno pokazala kako će funkcionirati sad kad joj posao više nije na granici, a potom je iz ministarstva poručeno da će se protiv većeg deficita boriti boljom naplatom.

26.7.2013.
18:35
VOYO logo

Više od tri tone voća i povrća te mesa, duhana i alkoholnih pića bez ikakve oznake porijekla. Sve je to zaplijenila carinska uprava u Rijeci, nakon što je od 3 do 7 sati prošle noći nadgledala tko i kako dovozi robu na riječku tržnicu. Priveli su 61 osobu, a u jednom od 54 pretresena vozila su našli i janjetinu.

I dok u carini još procjenjuju vrijednost ulova, na riječkoj tržnici nemaju dileme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pa to je trebalo biti još davno, nema uopće razgovora o tome, treba svima stati na kraj. Pa i meni isto, ako neispravno radim - gotovo!", jasna je poruka s tržnice.

Ovakvu reakciju građana na snažniji nadzor u Ministrastvu  financija mogli su samo poželjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jer iako se u proračun u prvih 6 mjeseci slilo 52,3 milijarde kuna, što je 46,1 posto planiranih prihoda i 1,4 posto lošije od istog prošlogodišnjeg razdoblja, manjak - raste. Trenutačno iznosi 11,4 milijardi kuna, što je oko 3,4 posto BDP-a. A da do kraja godine bude manji od 3 posto, ostvarit će se samo još strožom naplatom poreza i borbom protiv sive ekonomije.

Predsjednik, koji na skupove stiže helikopterom, podupire vladu i njene mjere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne znam hoće li ovo biti godina preokreta, ali sasvim sigurno znam da treba podržati sve napore Vlade RH da se uvede red u poslovanje i da se stvore uvjeti koji će motivirati gospodarstvenike", kaže Josipović.

A ti uvjeti, smatra premijer, nisu uključivali prevelike rezove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Išli smo u racionalne srednje promjene, u male rezove, javnost je reagirala s otporom, ljudski, ali ne sa bijesom. Iz toga izvlačim poruku da ljudi žele promjene", uvjeren je Milanović.

Pitanje je samo - koliko radikalne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo