U sklopu Vidi Awards 2009 dodijeljene su i nagrade za inovacije u visokim tehnologijama (Vidi e-novation), Premijerkina web nagrada kao najviše hrvatsko internet priznanje i prva hrvatska nacionalna nagrada za najbolju ICT implementaciju neinformatičke tvrtke (VIDI ICT gold).
VIDI ICT gold
ICT gold nagrada osmišljena je kako bi se stimulirale hrvatske kompanije na inteligentnije i osmišljenije ulaganje u ICT, te da se pokaže kako primjena visokih tehnologija informatike i telekomunikacija može biti presudna pomoć u poslovanju.
Prema ocjenama stručnog evaluacijskog žirija, za najuspješniju primjenu ICT- a u unaprjeđenju poslovanja prepoznata je kompanija DIV iz Samobora koja je pobjednik ICT gold natječaja.
Drugu nagradu, ICT gold posebno priznanje za uspješno korištenje ICT tehnologija u poslovanju dobila je tvrtka Vivera iz Gline, a treća nagrada pripala je tvrtci JANAF iz Zagreba.
VIDI e-novation
Proizvodi prepoznati i nagrađeni sa strane Vidi e-novation žirija, danas unaprijeđuju istraživanje Alzheimerove bolesti u Europi, implementirani su u univerzitetskoj bolnici u Švicarskoj, u privatnoj školi u Beču, u američkim kompanijama kao što su IBM, General Motors, Motorola, te u vodećim kućama automobilske industrije.
Dobitnici Vidi e-novation nagrada za 2009. godinu su Ivana Maršić, čija je inovacija Myro koja unaprjeđuje proces kupnje osvojila zlatno Teslino jaje, Bongo Search, čiji je autor Dario Botkuljak osvojio srebreno jaje, te Touchscreen stol koji je autoru Saši Markoviću donio brončano Teslino jaje.
U kategoriji Tvrtke, zlatno Teslino jaje osvojio je KING ICT, srebro je pripalo tvrtki Elma Kurtalj, a brončano jaje osvojila je inovacija Trillenium iz istoimene tvrtke.
U kategoriji akademskih institucija, zlatno Teslino jaje pripalo je sustavu za inteligentno pretraživanje dokumenata - CADIAL. Tražilica CADIAL osvojila je i Premijerkinu web nagradu koju je osobnu uručila Jadranka Kosor.
VIDI web top 100
Ove godine o pobjednicima je odlučivao žiri sastavljen od 36 renomiranih stručnjaka, a nagrade su dodijeljene u deset kategorija.
Najbolji od najboljih mobilnih servisa u kategoriji Mobilni Web za 2009. godinu je mobilni servis Nove TV, m.dnevnik.hr.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Community servisi za 2009. godinu je web stranica lilazilla.crozilla.com, a u podkategoriji Blog najbolja je bila web stranica blogera Hrvoja Mihajlića.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Korporativne stranice za 2009. godinu je web stranica tvrtke Encian.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Mediji, novosti, oglasnici za 2009. godinu je web stranica Mojtv.hr.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Znanost, obrazovanje i kultura za 2009. godinu je web stranica Linux za sve.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Web promocija ove godine nije dodijeljena niti jednoj kompaniji. Stručni ocjenjivački sud za kategoriju Web promocija zaključio je da niti jedna web kampanja u Hrvatskoj u ovome trenutku ne zaslužuje ovu prestižnu nagradu.
U vrijeme dok u najnaprednijim ekonomijama svijeta web kampanje po budžetima i kreativnom anganžmanu prelaze one televizijske, u Hrvatskoj se web kampanje i dalje svode na margine.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Vladine organizacije i državne institucije za 2009. godinu je web stranica Carnet.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Turizam i putovanja za 2009. godinu je web stranica Hotela Antunović.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Sport, Zdravlje i Prehrana za 2009. godinu je web stranica Zdrava krava.
Najbolja od najboljih internet stranica u kategoriji Zabava, moda i glazba za 2009. godinu je web stranica televizije MTV.
Svi dobitnici Vidi Web Top 100 nagrada, u deset kategorija i jednoj podkategoriji, mogu se naći na web stranici www.vidi.hr/top100.
Prethodni članci: arti-200912140416006