Najveća online glazbena služba MP3.com Inc. je objavila da će uskoro otvoriti odjel čija će zadaća biti odobravanje licenci za pružanje usluga glazbe poslovnim granama poput dućana, trgovačkih centara i restorana. Pretplatnici tog odjela će moći birati između 424 000 pjesama i audio datoteka i 67 000 izvođača, koji će im biti dostupni preko accounta na internetu. Uz to će korisnici moći u glazbu umetati svoje reklamne poruke, koje će izmiksane puštati u svojim dućanima i restoranima.
Bob Simril, potpredsjednik MP3.coma je izjavio da je njihova namjera izgraditi putem glazbe ugodnu pozadinu prilikom kupovine, te da im je "važnije stvoriti okoliš, nego puštati pjesme koje će ljudi prepoznati". Na MP3.comu očekuju da će godišnji prihod od takvog poslovanja biti veći od 500 milijuna dolara.
Od početka svoga poslovanja MP3.com ima problema s
pravnim uredbama i privatnim tužbama koje se odnose na distribuciju glazbe. Tako su početkom ove godine imali pravnih problema sa svojom novom službom MyMP3.com koja je dozvoljavala korisnicima da downloadaju glazbu. Prije samo mjesec dana izgubili su parnicu u kojoj su bili tuženi od velikih glazbenih kuća da su bespravno kopirali 80 000 albuma u svoju bazu podataka. Trenutno je MP3 u pregovorima o licenci s tvrtkama koje su pokrenule parnicu: Time Warner Inc., Warner Brothers Music Group, Sony Music Entertainment, Seagram Co, Universal Music Group, BMG, Bertelsmann AG i EMI Group Plc.