Tijekom proteklog vikenda Microsoftov profil na Twitteru koji je posvećen njegovoj tražilici Bing slao je tweetove o strašnom potresu koji je pogodio Japan.
Najbolji je ovaj: "How you can #SupportJapan - http://binged.it/fEh7iT. For every retweet, @bing will give $1 to Japan quake victims, up to $100K. Try Bing. A new way to search, explore, & decide."
Odnosno, Microsoft je poslao poruku čitateljima kako mogu pomoći Japanu, te najavio da će za svaki retweet @bing udijeliti dolar žrtvama japanske tragedije, do iznosa od 100 tisuća dolara.
"Isprobajte Bing. Novi način pretraživanja, istraživanja i odlučivanja", stoji u tweetu.
Nakon toga se kompanija iz Redmonda suočila s navalom tweetova ostalih korisnika, poput, primjerice, tweeta koji im je odbrusio da razmisle o "donaciji od samo 100.000 dolara i prestanu se promovirati na patnji drugih ljudi", kao što im je napisao Chris Dowson.
Ljudi iz marketinga često vjeruju da je sve ono što rade apsolutno u redu i da su u pravu, pa su možda bili iznenađeni kada su im twiteraši rekli da im je taj potez prilično neukusan. Drugi korisnik je, pak, napisao: "Oh yes, of course. @Bing turn the largest earthquake on record to hit #Japan into a marketing opportunity. Nice work, Microsoft."
Najveći zabilježeni potres koji je pogodio Japan pretvoriti u marketinšku priliku zaista nije najbolja ideja. Nekoliko sati nakon slanja prvog tweeta Microsoft je poslao ispriku:
"Ispričavamo se što je tweet negativno shvaćen. Namjera je bila na jednostavan način pružiti pomoć ljudima iz Japana. Donirali smo 100.000 dolara."
Moramo priznati da smo uz ovaj tweet isprike očekivali da će Microsoft dodati još koju nulu na kraju.