Letjelica koja je iz Švicarske pošla u 13 i 20 sati letjela je do Madrida ne potrošivši ni kap goriva.
Eksperimentalni zrakoplov kojim je upravljao Andre Borschberg, jedan od sudionika projekta, prevalio je 2.000 km koristeći samo snagu Sunčeve energije.
U Madridu će ostati barem do ponedjeljka radi tehničkog pregleda. U nastavku leta do Rabata njime će pilotirati drugi autor projekta, Bertrand Piccard. Zaustavljanje u Madridu nužno je zbog toga što letjelica nije dovoljno samostalna za dulji let.
Pokreću je četiri električna motora snage 10 KS svaki, a napaja ih 12.000 fotoelektričnih ćelija kojima su prekrivena njegova golema krila. Energija se skladišti u akumulatorima, što omogućuje zrakoplovu da leti noću. Raspon krila Solar Impulsea je kao kod Airbusa A340 (63,4 metra), ali je težak samo 1.600 kilograma, to jest kao manji automobil.
Ovaj let preko Sredozemnog mora bit će 'zadnji probni let prije puta oko svijeta 2014. godine', rekli su organizatori. Za izradu ovog zrakoplova od ugljikova vlakna trebalo je sedam godina rada i ekipa od 70 ljudi te 80 kooperanata.
Gradnja druge letjelice koja će 2014. obletjeti svijet bez goriva, već je počela. Ona će biti veća od prve i 2013. treba biti spremna za prvi probni let.