Isprovociran urbicidom i deformacijom pejzaža koja se događa na području Dalmacije, Toni Meštrović je napravio rad koji, za razliku od dosadašnjih, na direktan način ukazuje na problematiku izmjene identiteta hrvatskog mediteranskog podneblja.
U stalnoj trci za kapitalom nijedna vlast nije na ozbiljniji način pokušala riješiti problem sustavne devastacije obalnih krajeva koji, pod pritiskom turizma i urbanizacije, nepovratno mijenjaju prvobitan izgled.
Medijska fasada MSU-a koja formom i veličinom podsjeća na reklamni prostor, u varijanti s Meštrovićevim radom, predstavlja zapravo antireklamu kao kritičku reakciju na slogan "Mediteran kakav je nekad bio" Hrvatske turističke zajednice.
Panoramska video snimka zagađenih krajeva koji se protežu na tri ekrana (prozora) muzejske zgrade, u direktnoj je komunikaciji s vozačevim pogledom kroz prozor automobila u prolazu ispred fasade.
Pogled promatrača u tranzitu prostora u tranziciji.