Taj muzej nema fiksni prostor, radno vrijeme i kustose, pa će mu web stranica služiti kao platforma za komunikaciju, razvoj i sudjelovanje u stvaranju, vrednovanju i promociji likovne ulične umjetnosti, izvijestio je danas studio Fiktiv.
Drugoplasirani prijedlog bio je projekt 100 stvari koje biste trebali napraviti u Splitu - vodič za post-turiste koji posjetiteljima toga grada otkriva mjesta koja najčešće nisu u klasičnim turističkim vodičima.
U užem izboru bili su još projekt o hrvatskom fotografu Toši Dabcu, te stranica Udruženja hrvatskih arhitekata.
Na natječaj je pristiglo sedamdesetak prijedloga, većinom iz Hrvatske, ali i iz SAD-a, Nizozemske, Moldavije, Njemačke i Indije.
Studio Fiktiv, specijaliziran za vizualne i interaktivne komunikacije, tim projektom, odnosno besplatnim dizajnom i tehničkom produkcijom web stranica želi pomoći ostvarenju zanimljivih projekata.
Ideja je da FFF preraste u platformu raznih djelatnosti i tvrtki koje bi darovanjem stručnih usluga jednom godišnje pomagale vrijednim projektima.