Dramski tekst
Na sceni nema glumaca, već autorica sama izvodi tekst zauzimajući istovremeno poziciju spisateljice u trenutku pisanja, poziciju glumice koja izvodi napisani tekst te poziciju lika u vlastitom tekstu.
Autorica kroz cijeli tekst vješto povezuje ljubav i nasilje, poistovjećuje ih, razdvaja, pa ponovo spaja.
Ples kao zabava, ples kao bol, seks kao ljubav, seks kao borba...
Zanimljiv tekst koji autorica suvereno prenosi publici prate odlični svirači, čija je glazba savršeno nadopunila tekst i dala predstavi jednu sasvim novu dimenziju zbog koje cjelokupna izvedba zaslužuje visoke ocjene.
Vedran Peternel kao majstor zvuka, Alen Sinkauz na električnom basu i kontrabasu, njegov brat Nenad na gitari te Krešimir Pauk na basu, stvorili su zvuk koji je također išao iz krajnosti u krajnost, od eksperimenta do popa., pokazavši da glazba, baš poput ljubavi, plesa i seksa može imati bezbroj lica.
Na svečanoj premijeri našla su se mnoga poznata lica, a nije ju mogla propustiti ni Helena Minić, Nenad Korkut, Pero i Ana Kvrgić, Zrinka Vrabec, Vinko Brešan i mnogi drugi.
403 Forbidden