potrošačke navike hrvata / Krajem tjedna slijedi treći val popusta u trgovinama!

Iako bi se to očekivalo južina iu Hrvatskoj nije utjecala na potrošačke navike. Iako je većina šoping centara radila na blagdan izostala je očekivana pomama za velikim sniženjima.

6.1.2014.
19:16
VOYO logo

Od trideset pa sve do 70 posto. Velika sniženja mame sa svih strana, ali nisu primamila i dovoljan broj kupaca.

U mnogim zagrebačkim šoping centrima trgovine su poluprazne. Ujedno i ugodniji šoping za one koji su došli u potragu za povoljnijom kupnjom.

Iako je izostala uobičajena gužva koja prati rasprodaje, trgovci su zadovoljni. Kažu, u odnosu na prosinac, ovo je vrijeme kada ljudi ne dolaze razgledavati, nego kupovati.

"Ljudi jako puno dolaze sada kada su sniženja. Sniženja idu do 50 posto. Najviše se prodaju ženske veste, kaputi, jakne. Recimo kaput koji je bio 1500 kuna sada je 700-800 kuna", izjavila je Ivana Tunjić, prodavačica.

Analitičari kažu, većina građana ipak troši manje nego prethodnih godina, a kupuje se racionalnije i opreznije.

"Mislim zapravo da nas je vrijeme od zadnjih nekoliko godina ekonomske krize na neki način opametilo da nas je učinilo opreznijim i da se na neki način racionalnije ponašamo u kupnji", kazao je Ivan Burić, sociolog.

Nakon manje racionalnog, a više nekontroliranog trošenja za Božić i Novu godinu, kupci u Rijeci sačuvali su novac i za velika siječanjska sniženja.

Još isplativije će biti krajem tjedna, kada u većini trgovina slijedi i treći val popusta pa će i oni strpljiviji kupci doći na svoje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo