Kako će Google izgledati za 20 godina?

U sljedeća dva desetljeća Google će, najavljuju iz te kompanije, poboljšati svoju sposobnost "predviđanja i predlaganja" odgovora korisnicima, možda čak i prije nego oni i postave pitanje.

29.3.2012.
15:49
VOYO logo

Najavila je to Marissa Mayer, jedna od prvih rukovoditeljica proizvoda koja se Googleu pridružila 1999. godine, kad je kompanija imala manje od 20 zaposlenih. Danas je Mayer jedna od najmoćnijih žena u Silicijskoj dolini. Njezin rad u Googleu svakako utječe na to kako milijuni ljudi pristupaju informacijama na webu jer ova žena ima ključnu ulogu u definiranju mnogih Googleovih proizvoda.

"Mislim da postoji svijet u koji možemo prijeći i u kojem možemo pretraživati na drugačiji način, koji je futuristički orijentiran prema osobi", rekla je Mayer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možemo li predvidjeti kakvi će vam se restorani svidjeti u novom gradu?", pitala se Mayer i ponudila odgovor da će Google znati npr. zanima li nas više pizza ili neki otmjeniji restoran, pa će na osnovi toga ponuditi i odgovore.

Napomenula je i da bi Google mogao pomoći u povezivanju ljudi s osobama koje još ne poznaju, ali bi ih trebali upoznati s obzirom da imaju neke zajedničke interese.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Možemo predložiti da upoznate nekoga jer smatramo da imate dosta toga zajedničkog i mislimo da biste se svidjeli jedno drugom", najavila je Mayer još jednu moguću budućnost.

I Googleov eksperiment sa samovezećim automobilima također je dio budućnosti ove kompanije.

"Mnogi ljudi nas pitaju kakve veze imaju samovezeći automobili s Googleom, a istina je da kad vozite automobil, dobivate 400 različitih utjecaja. Prepoznavanje pravog utjecaja i povezivanje u odgovarajuće ponašanje tijekom vožnje ima veze s pretraživanjem i načinom povezivanja odgovora."

"Vidjet ćete da se krećemo prema takvim stvarima", rekla je Meyer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bivši Googleov CEO Eric Schmidt već je prije izjavio da je Googleov plan razvoj proizvoda koji mogu predvidjeti korisnikove potrebe bazirane na njegovom prethodnom ponašanju.

"Mislim da većina ljudi zapravo ne želi da Google odgovara na njihova pitanja. Oni žele da im Google kaže što bi sljedeće trebali raditi", rekao je Schmidt u nedavnom intervjuu za Wall Street Journal, nakon čega je izazvao lavinu kritika zagovornika privatnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mayer se također osvrnula i na to koliko se Google promijenio otkad je 2011. Larry Page zamijenio Schmidta na mjestu izvršnog direktora kompanije.

"Larry je usredotočen na proizvode i na korisnike. Mislim da to možete osjetiti", rekla je Mayer.

Prethodni članci: arti-201203290229006 arti-201203130570006 arti-201202290599006 arti-201203070215006 arti-201202220211006 arti-201203260259006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo