Korporacija Sony je u utorak objavila da će od listopada u Japanu lansirati novi servis koji će korisnicima omogućiti da preko interneta doznaju ime i izvođača pjesme koju su čuli na radiju ili u podlozi reklame.
U korporaciji računaju na pet milijuna potencijalnih korisnika ŤeMarkerť usluge, koju će krajem ovog mjeseca početi probno koristiti 1000 ljudi. Za korištenje servisa morat će se kupiti prenosni terminal koji će se spajati na PC. Pritiskom na gumb, korisnici će zabilježiti vrijeme kad su čuli pjesmu na radiju ili TV-u, a njihov PC će taj podatak prebaciti na Web stranicu koja će pretražiti bazu podataka.
Glasnogovornica Sonyja je rekla: ŤMislimo da mnogi potencijalni kupci glazbe odustaju od traženja informacije o pjesmi koja im se svidjela jer ih previše umara nazivati radio i TV postaje zbog tog podatka.ť Terminalima za eMarker još nije određena cijena, a prodaju CD-a s nađenom glazbom obavljat će internet-prodavač Neo Wing Co. Takve internet-usluge izravno od tvrtke kupcu su, po izvještaju japanskog ministarstva financija, u 1999-oj donijele 336 milijardi jena (oko 2,5 milijardi DEM), što bi se do 2004. moglo povećati na 6,66 tisuća milijardi jena godišnje.