Internetsko oglašavanje veće je od novinskog

Prihodi od oglašavanja na internetu nastavljaju rasti, pa je prošle godine zabilježen rekord – baš kao i svake godine, s izuzetkom 2009.

14.4.2011.
13:16
VOYO logo

Prema izvještaju koji je objavio Interactive Advertising Bureau, prihodi od online oglasa skočili su 15% na 26 milijardi dolara u 2010. godini. Ovo je oštar preokret u odnosu na prethodni pad od 3,4% tijekom recesije.

"Search" oglašavanje još je jednom uzelo najveći udio prihoda; čak 46%. To je nešto manje u odnosu na godinu prije (47%), međutim ova kategorija u cjelini je tijekom 2010. narasla za 12%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Display" oglašavanje zauzima 38% tržišta. To je porast od 3% u odnosu na 2009. godinu. Ukupno je u 2010. "display" oglašavanje naraslo za otprilike četvrtinu.

Kategorija koja je najviše rasla su sponzorstva - čak 88% u 2010. Naime, samo u četvrtom kvartalu sponzorstva su narasla za čak 142%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se ostalog tiče, prihodi od e-mail marketinga pali su za 33% na 1,3 milijarde dolara, ali to je samo 1% tržišta.

Mobilno pak oglašavanje koje prije nije bilo uključeno u izvještaj IAB-a, sada se procjenjuje na vrijednost između 550 i 650 milijuna dolara.

Cijeli izvještaj možete skinuti ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo