Usluga primanja restoranskih rezervacije na internetu ideja je koja je toliko jednostavna da se svi mogu zapitati pa zar toga nije bilo i ranije ili kako se toga netko ranije nije sjetio. U protekla tri mjeseca, od osnutka prvoga takvog servisa, sama je usluga doživjela nevjerovatne preinake.
OpenTable.com, SavvyDiner.com ili Foodline.com prvi su cyber siteovi na kojima internet korisnici mogu zatražiti rezervaciju mjesta u restoranu, nakon čega im e-mailom stiže potvrda rezervacije uz dodatnu mogućnost proučavanja menija.
OpenTable.com, lansiran u cyber prostor prije nekoliko mjeseci, u početku je rezervirao poslovne ručkove u dva restorančića u San Franciscu, danas koordinira rezervacije za više od 600 restorana u 17 velikih gradova.
On-line služba za zaprimanje rezervacija stolova radi 24 sata dnevno, čak i kada su restorani zatvoreni, a rezervacija i odgovor na nju stižu brzinom interneta. Osim gostima, ovaj servis koristan je i vlasnicima restorana jer se može voditi jasan pregled potreba i želja klijenata, a vremenom se stvara i baza stalnih gostiju do u najsitnije detalje njihova gurmanskog profila.
On-line rezervacije ugostiteljima omogućavaju lakši raspored gostiju, preglednije liste čekanja i bolje vođenje statistike korisnika. Restorani ovu uslugu plaćaju 100 dolara mjesečno plus 1 dolar za svaku osobu koja ovim putem rezerivra stol.