IKEA je na nedavnom Međunarodnom sajmu namještaja u Milanu pokazala sedmu po redu PS kolekciju, koja je prvo izdanje doživjela 1995. godine i ojačala švedskog proizvođača namještaja kao dizajnersku kompaniju.
Filozofija PS kolekcije je ponuditi vrhunski skandinavski dizajn dovoljno pristupačan da može završiti u svakom domu. Kolekcije izlaze svake tri godine, a za ovogodišnju dizajneri su inspiraciju potražili u 60 godina dugoj povijesti IKEA-inog dizajna i obnovili neke klasične komade.
'U IKEA-i nikada ne prestajemo težiti boljem. Za PS koleciju 2012. nadahnuće smo potražili u našoj povijesti, i izazvali naše dizajnere da osvježe inovativne produkte iz prošlosti. I naravno, rekli smo im da to učine pristupačnim, jer vjerujemo da dobar dizajn pripada u stvarnim domovima – svačijim domovima', izjavila je Janice Simonsen, IKEA-ina glasnogovornica iz SAD-a.
Nova se kolekcija, na kojoj je radilo 19 dizajnera, sastoji od 46 prerađenih komada. U europskim IKEA-inim dućanima bit će u prodaji od svibnja.