Umjesto 110, za mjesečnu kartu traže 1.500 kuna!

18.1.2011.
16:34
VOYO logo

Naime, Zagrebparking kao glavni razlog za ukidanje tog prava spominje veliki gubitak novca, oko 180.000 kuna na mjesec, a za sve drži odgovornim Grad, koji je odredio cijene za stanare.

"Mi želimo da garaža Tuškanac postane ono što treba biti, a to je javna garaža za koju se plaća prema važećem cjeniku", kazao je direktor Zagrebparkinga Robert Mišeta, koji je od Grada zatražio rješavanje tog pitanja – ako treba i udarom na račune stanara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neka Zagrebparking plati korištenje gradskog zemljišta

Mjesečnu kartu koja bi vrijedila 24 sata prema postojećem cjeniku svaki bi građanin trebao platiti 1.500 kuna, odnosno 16.500 kuna za godišnju parkirnu kartu!

Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet smatra da nema potrebe za povećanjem cijene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Postoje situacije gdje tvrtka kao što je Zagrebparking ne mora poslovati pozitivno. Ljudi koji žive u najužem centru grada moraju imati mjesta za parkiranje, a mi nećemo dodatno financirati parkirališne karte za Tuškanac", kazao je Bezer i očitao bukvicu Zagrebparkingu, koji je u godini dana uspio uprihoditi oko 180 milijuna kuna.

I pročelnik ureda za izgradnju i promet Davor Jelavić poručio je da će Grad pristati na dodatne subvencije za parking na Tuškancu tek kada Zagrebparking počne plaćati korištenje javnih parkirališnih mjesta na gradskom zemljištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Vladi zarađuju 170.000 kuna mjesečno

Inače, od ukupno 429 parkirnih mjesta na Tuškancu, za Vladu i Sabor rezervirano je 156 parkirališnih mjesta, dok je za stanare Gornjeg grada predviđeno 158 mjesta. Iako Zagrebparking samo na Vladi i Saboru zarađuje oko 170.000 kuna na mjesec, apetiti Holdingove perjanice nisu zadovoljeni, te uz 115 parkirališta koja stoje na raspolaganju svim građanima želi dodati i gore navedenih 158 stanarskih.

Financijski problemi u ostalim podružnicama doveli su do toga da razumijevanja za građane više nema, a kasice se bez milosti pune. No, kako stvari stoje, to bi se ionako ubrzo moglo promijeniti, jer Grad sve otvorenije pokazuje da kani preuzeti rješavanje parkirališne trakavice u svoje ruke i tako razvlastiti Zagrebparking.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201101110878006 arti-201010060901006 arti-201008260249006 arti-201006100260006 arti-201005310008006

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo