U POSEBNIM KONTEJNERIMA NA 220°C / Postavlja se asfalt na Pelješkom mostu: Ali, nije riječ o bilo kakvoj vrsti, ovaj se postavlja od sredine prema kopnu

Sama asfaltna mješavina doprema se u posebnim vozilima sa termo kontejnerima pod temperaturom od čak 220 stupnjeva

17.10.2021.
23:32
VOYO logo

Pelješki most jedan je od najvelebnijih projekata kojim je cestovno osiguran kontinuitet teritorija Republike Hrvatske spajanjem Malostonski zaljeva između Komarne na kopnu i Brijeste na poluotoku Pelješcu, u završnim je fazama radova.

Na Pelješki je most stigao prvi sloj asfalta, i to ne bilo kakav. Radi se o lijevanom asfaltu koji se postavlja od sredine prema kopnu. "Ovdje imamo dosta složene i napredne sustave hidroizolacije na čeličnoj konstrukciji, pa nakon toga i taj lijevani asfalt kojim postižemo opet i anuliramo neke neravnine na čeličnoj konstrukciji i pripremamo podlogu za završni sloj", objasnio je Ivica Granić za RTL Danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
POSKUPLJUJE LI i PELJEŠKI MOST? /

Cijene divljaju: I bez promjene ugovora trošak projekta mogao bi biti veći 10%

Image
POSKUPLJUJE LI i PELJEŠKI MOST? /

Cijene divljaju: I bez promjene ugovora trošak projekta mogao bi biti veći 10%

"Sama asfaltna mješavina doprema se u posebnim vozilima sa termo kontejnerima pod temperaturom od čak 220 stupnjeva", rekao je Davor Perić, inženjer građevine Hrvatskih cesta.

Bitan svaki detalj

A pazi se na svaki detalj: radnici ručno zagrijavaju dijelove starog i novog asfalta kako bi sve bilo precizno, a radnici po izlivenom asfaltu posipaju lomljeni kamen debljine do 5 milimetara koji služi kao agregat. "To je znači agregat uronjen u bitumen postižemo njime bolje prijanjanje sa sljedećim slojem, sa završnim slojem", rekao je Granić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uređivanje površine mosta sustavniji je i sveobuhvatniji posao. Uklanjanje hrđe i hidroizolacijske konstrukcije te izlijevanje asfaltne mase", tvrdi Chen Yong, inženjer gradilišta CRBC-a.

Asfaltiranje bi trebalo biti gotovo do kraja idućeg mjeseca, čime će most postati teži za 7 i pol tisuća tona, a i dobiti svoj finalan oblik po kojem će prva vozila prelaziti na proljeće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo