ŽELITE RADITI U AMAZONU? / Na razgovoru za posao postavit će vam samo jedno pitanje: Po odgovoru će znati jeste li vi za njih

Na razgovoru za posao u Amazonu ključno je sa što više emocija i strasti odgovoriti na jedno ključno pitanje

3.9.2021.
16:04
Shutterstock
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Amazon, trgovački i tehnološki gigant, najavio je otvaranje svog novog ureda u Zagrebu. Za početak traži 15 stručnjaka za cloud i računalnu tehnologiju, ali nije nemoguće da taj broj s vremenom naraste. U tom je segmentu, Amazon vrlo poželjan poslodavac pa je portal Educative sumirao savjete za sve potencijalne kandidate za posao.

Navode kako sve velike tehnološke kompanije žele utvrditi je li kandidat prikladan za njih i hoće li se uklopiti. Osim tehničkih i stručnih vještina, posebnu pažnju pridaju i bihevioralnim testovima, na kojima ljudi otkrivaju ponešto o svojoj osobnosti.

Zašto Amazon?

Tako recimo na pitanje "Zašto Amazon?", potencijalni kandidati ne bi trebali reći "Zbog konkurentnih plaća i pogodnosti", već bi trebali navesti još nekoliko stvari zbog kojih ih rad u Amazonu privlači.

Naime, poslodavac već zna za radno iskustvo kandidata, ali želi procijeniti kako će se netko od njih uklopiti. Stoga je najbolje odgovoriti s čistom emocijom, jer jedino tako kandidati mogu dobiti priliku za razgovor o vlastitim ciljevima i vrijednostima, ali i onome što bi trebali ispuniti u okviru Amazonovih ciljeva.

Sad već bivši izvršni direktor, Jeff Bezos postavio je ciljeve za zapošljavanje u Amazonu, prema kojima je jasno da traži ljude koji ulažu u tvrtku. Iako ne postoji točan ili netočan odgovor na pitanje "Zašto Amazon?" uz emocije bilo bi dobro spomenuti interes za određenim proizvodima Amazona, zaposlenicima Amazona koje poznajete ili njihovim iskustvima te vrijednostima same kompanije, pokazujući ritom da su to i vaše vrijednosti.

14 vrijednosti

Upravo su vrijednosti ključni element predstavljanja potencijalnih kandidata za osao u Amazonu. Nitko ne očekuje nabrajanje svih ili dugotrajne filozofske rasprave, ali bilo bi dobro fokusirati se na nekoliko vrijednosti koje i sami zastupate te ih istaknuti. Amazon ima ukupno 14 vrijednosti koje cijeni u svom radu:

  • Kupci: Vođe počinju od korisnika i naporno rade kako bi zaradili i zadržali njihovo povjerenje. Pristup rješenjima usmjeren prema korisnicima uvijek je poželjan.
  • Vlasništvo: Vođe razmišljaju dugoročno i ne žrtvuju dugoročne vrijednosti za kratkoročne rezultate, već djeluju u ime cijele tvrtke. Njihov zaposlenik nikada neće reći: "To nije moj posao".
  • Izmislite i pojednostavite: Vođe očekuju i traže inovacije i izume od svojih timova i uvijek pronalaze načine za pojednostavljivanje. Izvana su svjesni, traže nove ideje i nisu ograničeni "ovdje ne izmišljenim".
  • Vođe su u pravu: Imaju snažan sud i dobre instinkte. Traže različite perspektive i rade na tome da potvrde svoja uvjerenja.
  • Učite i budite znatiželjni: Vođe nikada ne završavaju učenje i uvijek nastoje poboljšati sebe.
  • Zaposlite i razvijajte se nabolje: Vođe podižu ljestvicu učinka sa svakim novim zapošljavanjem ili promaknućem. Prepoznaju iznimne talente i voljno ih usmjeravaju.
  • Inzistirajte na najvišim standardima: Vođe imaju neumoljivo visoke standarde i neprestano podižu ljestvicu.
  • Mislite veliko: Misliti malo je samoispunjavajuće proročanstvo. Vođe stvaraju i komuniciraju hrabar smjer koji nadahnjuje rezultate.
  • Brzo djelovanje: Brzina je važna u poslu. Mnoge odluke i radnje mogu se poništiti i ne zahtijevaju opsežno proučavanje. Cijenimo izračunato preuzimanje rizika.
  • Štedljivost: Manje je više. Ograničenja rađaju snalažljivost, samodostatnost i izum.
  • Zaslužite povjerenje: Vođe pažljivo slušaju, iskreno govore i s poštovanjem se odnose prema drugima. Glasno su samokritični, čak i kad je to neugodno.
  • Budite predani: Vođe djeluju na svim razinama, ostaju povezani s detaljima, često provjeravaju i skeptični su kada se vrijednosti razlikuju. Nijedan zadatak nije ispod njih.
  • Imajte hrabrosti: Vođe su dužni s poštovanjem osporavati odluke ako se ne slažu sa suradnicima, čak i ako je to neugodno ili iscrpljujuće.
  • Donesite rezultate: Vođe se usredotočuju na ključne inpute za svoje poslovanje i isporučuju ih i na vrijeme.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Zaštitne maske za lice troslojne - 50 komada
22,12kn55kn
Mekane i udobne, pružaju zaštitu od 95%.
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali