Kakva sramota! Već četiri godine vodeći šoping-centar bori se s 'vjetrenjačama'

Gotovo da nema stanovnika Splita i okolice koji tijekom protekle četiri godine nije automobilom barem jednom uletio u 'čep' na Vukovarskoj ulici pokraj City Centera One i zapeo u koloni.

23.10.2014.
6:34
VOYO logo

Uprava tog objekta također nije sretna s postojećim pristupnim prometnicama koje još nisu dovršene zbog imovinsko-pravnih peripetija, iako su dosad u gradsku blagajnu "ulili" oko 95 milijuna kuna.

''Da nam je netko iz Grada rekao kako nam ni nakon četiri godine od otvaranja centra neće biti dovršena pristupna cesta, zasigurno se ne bismo odlučili ni počinjati projekt vrijedan 140 milijuna eura'', rekla je za Slobodnu DalmacijuVlatka Svedružić, glasnogovornica City Centera one.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pusta obećanja iz Banovine

Unatoč obećanjima kojima su ih obasipali iz Banovine uoči i nedugo nakon otvaranja objekta, do centra se još uvijek ne stiže i iz njega ne odlazi sa sva četiri traka Vukovarske.

''Tijekom izgradnje centra platili smo ukupno 74 milijuna kuna komunalnog doprinosa, a u ove četiri godine od otvaranja još i 20,25 milijuna kuna za 'komunalije'. Dakle, dali smo lokalnoj zajednici, kroz razne naknade, oko 95 milijuna kuna, a pristupnu cestu još nismo dobili'', ističe Svedružić i dodaje da je kroz City Center one tijekom četiri godine njegova postojanja prošlo 25,9 milijuna kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nama je za izgradnju centra bila najvažnija pristupna cesta, ali valjda bi i gradskim vlastima trebalo biti u interesu da dovrši Vukovarsku ulicu. Split se širi i na taj način. Prije negoli smo mi došli u ovaj dio grada, to je bila pustopoljina. Pola ljudi uopće nije znalo da postoje ovi predjeli. Sve smo uredili, oplemenili, asfaltirali putove, a nama još nije riješen problem cestovnog pristupa. I ne samo da problem nije riješen, već nas nitko po tom pitanju iz Grada i ne kontaktira'', tvrdi glasnogovornica.

Centar dobro posjećen i od turista

Naravno, u Zagrebu postoje dva City Centera do kojih su dovršene pripadajuće prometnice. No, Split koji turistički raste iz godine u godinu i koji treba dodatne sadržaje, maćehinski se odnosi prema ljudima i tvrtkama koji uredno podmiruju svoje obveze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ovoga ljeta je City Center bio dobro posjećen od inozemnih turista. I mi smo taj dodatni sadržaj koji treba prilagoditi potrebama gostiju. Imali smo i grupu ulagača iz Austrije koji su htjeli u produžetku našeg centra izgraditi stambeni kompleks i hotel, no kada smo ih doveli da vide lokaciju na kojoj bi gradili, pobjegli su kao opečeni vrelim uljem. Pitali su nas što je s nedovršenom prometnicom i kada smo im rekli da i mi već četiri godine čekamo njezino dovršenje, ljudi su odustali od mogućeg posla. Taj posao, da je ostvaren, mogao je Splitu opet donijeti milijune kuna'', zaključuje Svedružić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo