Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Kako molim? Novi slogan hrvatskog turizma je: 'Hrvatska. Puna života'.

‘Hrvatska. Puna života’ – novi je slogan Hrvatske turističke zajednice. Za sada nije poznato tko je autor novoizabranog sloga, kojim ćemo u narednih nekoliko godina privlačiti turiste.

Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić na konferenciji za novinare predstavili su komunikacijski koncept hrvatskog turizma “Big Idea”.

Na natječaj za izradu novog komunikacijskog koncepta bilo se prijavilo 13 ponuđača, a na kraju je izabrano njih pet koji su bili angažirani na ovom poslu.

Vrijednost posla 2,5 milijuna kuna

Za natječaj, koji će uključivati i novi logo i vizualna rješenja promotivnih materijala je odobreno maksimalno 2,5 milijuna kuna, a ovo rješenje koristit će se u narednih pet do deset godina.

Iako se vjerovalo da gore od dosadašnjih slogana “Mediteran kakav je nekad bio” i “Mala zemlja za veliki odmor”, čini nam se da su zasad nepoznati autori novog slogana ipak uspjeli. “Mediteran kakav je nekad bio” formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promidžbe. Prvi je bio “Mala zemlja za veliki odmor” .

U petak ćemo doznati i tko su autori izabranog, novog koncepta, najavljeno je na konferenciji za novinare.

Povratak na Net.hr