Kako ne biste propustili dostavu paketa naručenog u e-trgovini, Hrvatska pošta nudi mogućnost preusmjeravanja paketa uz koju možete bezbrižno provesti planirani odmor.
Stiže li vam pošiljka koju dostavlja Paket24, usluga brze paketne dostave Hrvatske pošte, možete ju preusmjeriti na neku drugu lokaciju koja vam u tom trenutku najviše odgovara. Hrvatska pošta prije dostave obavještava korisnika o mogućnosti preusmjeravanja pošiljke SMS-om i elektroničkom poštom, a primatelji pošiljke mogu birati gdje žele da im se dostavi njihova pošiljka:
- u paketomat
- na neku drugu adresu ili
- u poštanski ured.
Paketomati su automatizirani uređaji s pretincima različitih dimenzija koji omogućuju korisnicima da sami biraju gdje će i kada preuzeti pošiljku. Dostupni su svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici mogu beskontaktno preuzimati i slati svoje pakete kada im najviše odgovara, ali i vraćati robu kupljenu u e-trgovinama. U mreži Hrvatske pošte trenutačno ima više od 150 paketomata diljem Hrvatske, uključujući i otoke Krk, Pag, Lošinj, Brač i Korčulu. Lokacije paketomata provjerite na internetskim stranicama Hrvatske pošte. Poštanski uredi i paketomati najveća su mreža za slanje i preuzimanje paketa u Hrvatskoj.
Želite li da vas vaša pošta čeka u poštanskom uredu dok se ne vratite s odmora, aktivirajte poste restante, uslugu zadržavanja pošiljaka u poštanskom uredu. Nakon što popunite zahtjev na licu mjesta, odabrani poštanski ured zadržavat će 30 dana sve pošiljke naslovljene na vas. Pošiljke u navedenom roku možete preuzeti kada vam odgovara.
Ako ćete dulje vrijeme boraviti na drugoj adresi u Hrvatskoj, zatražite uslugu nadoslanja pošiljaka na novu adresu, a zahtjev podnesite u najbližem poštanskom uredu. Usluga nadoslanja traje maksimalno 90 dana, a zahtjev možete popuniti u poštanskom uredu ili na internetskim stranicama Hrvatske pošte.