Hostese na pariškom auto-salonu

Kako pridobiti pažnju muškaraca i natjerati ih da prilikom razgledavanja auto-sajma budu još pristojniji? Odgovor glasi ?

3.10.2000.
2:53
VOYO logo


Razlog više zašto muškarci vole razgledavati auto-sajmove jesu atraktivne hostese. Pa, iako se mnoge baš i ne snalaze u davanju tehničkih informacija, većina će vas sasvim ljubazno uputiti u susjednu salu, pokazati gdje je toalet, otvoriti vrata, prtljažnik ili jednostavno majstorski pozirati.

Uglavnom, auto-kuće su već odavno postale svjesne da se uz određeni proizvod najbolje prodaje imidž. A budući da je svaka marka uvjerena da ima najbolji model, uz njega se priliči postaviti i najboljeg "komada" - tako da "castinzi" za auto sajmove svake godine sve više počinju nalikovati onima koji se organiziraju prije vrhunskih modnih revija. A staro pravilo glasi ? što je kuća bogatija, hostesa je ljepša.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, premda u nas Hrvata vlada uvriježeno mišljenje da su naše hostese najljepše, budući se angažiraju vrhunske manekenke, bacit ćemo pogled i na one "drugorazredne" tj. na njihovu odjeću.

Na ovogodišnjem auto-salonu u Parizu koji se održava od 30. rujna do 15. listopada paleta hostesa je uistinu velika, a to znači da se može pronaći za svakoga ponešto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marke kao što su BMW, Nissan, Ford i Volkswagen odabrale su za svoje djevojke klasični "business" stil, koji se sastoji od jednobojnih kompletića u zagasitim bojama, obogaćenih zlatnim gumbima i velikim ogrlicama.

Kraljevsku crvenu odabrali su pak Mercedes, Citröen i Kia s tim da su Mercedes i Kia nadahnuti azijskim linijama, a Citröen staromodnim kompletima.

Što se tiče eksperimentiranja i pogleda u budućnost valja spomenuti hostese Renaulta s električno plavim odjelcima koja podsjećaju na SF filmove, Suzukijeve neonsko-žute haljinice, Peugoetove narančaste seks-bombe te General Motorsove svemirke s tisuću vrpca u kosi i tetovažama na rukama.

A da neki ipak znaju pretjerati svjedoče kraljice neukusa i agresivnosti ? Mitsubishijeve hostese obučene od glave do pete u ružičastu boju, mini topiće, kratke hlačice, cipele s remenčićima na križanje te neizostavne kaubojske šešire.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I za kraj - titulu najbolje odjevene hostese dobio je francuski proizvođač Ligier, koji je uz svoje mini vozilo postavio djevojku odjevenu u minimalistički srebrno-plavi kostim i dao joj naređenje da nikako ne odvaja svoj bok od karoserije. Rezultat takvog marketinškog plana glasi: Ligierovo vozilo je najfotografiranije vozilo na auto-sajmu. Još uvijek se pitate zašto?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo