Digitalna izdanja "Mein Kampf" postala su pravi hit online prodaje, tvrdi književnik i novinar Chris Faraone, koji novu popularnost traktata Adolfa Hitlera pripisuje činjenici da je sada možemo čitati "u privatnosti naših vlastitih iPada", prenosi u četvrtak The Guardian.
Kako piše Faraone na internetskoj stranici Vocativ.com, "više od desetak besplatnih verzija Hitlerove knjige na engleskom jeziku je skinuto 100.000 puta samo s neprofitne digitalne knjižnice Internet Archive, dok su plaćene verzije e-knjige Mein Kampf nadmašile po prodaji Glenn Beck na iTunesu i našle se visoko na Amazonu.
"Prodaja je odlična", kazao je izdavač Michael Ford, priznajući da bi bio u "moralnoj dilemi" kada bi promovirao nešto što se može "zloupotrijebiti".
"Nisam baš previše promovirao knjigu i odlučio sam pustiti da se proširi među onima koji za to imaju uistinu povijesni i akademski interes", dodao je Ford.
Prodaja tiskanih izdanja je zanemariva, a Faraone vjeruje da bi potražnja za digitalnim izdanjima mogla značiti "kulturnu radoznalost", nešto slično padu popularnosti sladunjavih ljubavnih romana koji se sada pak sve više traže u elektronskoj formi.