I to nije riječ o bilo kakvoj reklami nego QR kôdu koji vas preusmjeri na Betfairovu stranicu čim poželite stražnjicu tih dama fotografirati i spremiti u memoriju svoga "pametnog telefona" (smartphone).
QR je kratica za “quick response”. To je dvodimenzionalni kod koji se može čitati putem mobitela. Dovoljno je da svojim pametnim telefonom uslikate ovaj kod i prikazat će vam se poruka koja se krije u rasteru crno-bijelog kvadrata. U najčešćem slučaju to je adresa neke web stranice. Naime, nakon očitavanja QR koda, internetski preglednik mobitela odmah se usmjerava na adresu koju taj QR kod sadržava. Ne treba više pamtiti niti prepisivati URL-ove jer se pristup željenoj stranici ostvaruje odmah bez ikakvog tipkanja.
Zara Dampney (24) i Shauna Mullin (26) postat će tako prve sportašice koje su “pretvorile” svoje pozadine u oglasni prostor. No, navijači i kladitelji morat će se strpjeti do Olimpijskih igara 2012. u Londonu, kad će te reklame ugledati svjetlo dana.
Vezani članci:
arti-201108050236006 arti-201108020709006