Google pokrenuo online magazin

Bez puno pompe Google je pokrenuo online magazin, tromjesečnu publikaciju s ciljem da napravi "prostora za disanje u zaposlenom svijetu."

24.3.2011.
17:48
VOYO logo

Prvo izdanje magazina Think Quarterly ima 68-stranica s puno podataka i analiza o njihovom utjecaju na poslovanje. Prva stvar koju će većina ljudi primijetiti kada vidi ovaj magazin je da je vizualno zapanjujuće dobro dizajniran.

Uz vizualni izgled ono što ovaj magazin izdvaja je kvaliteta tekstova koja uvelike podjeća na analitičke, istraživačke tekstove kakvi se mogu naći na BusinessWeeku ili Salonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Googleov tromjesečnik uredila je i dizajnirala kreativna agencija The Church iz Londona.

Sadržaj se bavi nizom poslovnih i tehnoloških tema koje pišu različiti autori. Primjerice tu su Simon Rogers (urednik Guardianova Databloga), Ulrike Reinhard (urednica WE Magazina) i drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prvom broju možete pročitati intervju s direktorom Vodafonea UK Guy Laurenceom, Googleovim glavnim ekonomistom Hal Varianom i poznatim psihologom Peterom Kruseom.

Iako zasada ostaje skriveno zašto s novim online magazinom Google ulazi u medijski biznis te je li riječ samo o projektu koji će zadovoljit kompanijinu intelektualnu znatiželju, ovaj tromjesečnik ipak se čini kao vrlo zanimljiv i informativan eksperiment.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo