Iako tvrtka nije službeno potvrdila da će objekt kupnje biti upravo staza u Japanu, kuloari i neimenovani izvori sigurni su da je kocka "pala" na stazu Fuji, koju Toyota "škica" već godinu dana.
Toyota želi stazu u blizini poznate planine Fuji u zapadnom Japanu, kako bi na njoj mogla krenuti u testiranje svojih bolida. Toyota je s bivšim Ferrarijevim vozačem Mikom Salom potpisala trogodišnji ugovor, te će Finac zajedno s Britancem Allanom McNishom sljedeće godine testirati Toyotine bolide, a tijekom 2002. i 2003. natjecati se u utrkama Svjetskog prvenstva. Konkretnije informacije, poručuju iz tvrtke, ponudit će na konferenciji za novinare zakazanoj za 1.studeni.
Još početkom mjeseca iz Toyote su "puštene" informacije kako su čelni ljudi u razgovorima s Mitsubishijem koji posjeduje većinu dionica u Fuji International Speedway Co Ltd, tvrtki koja je vlasnik 80% dionica. Preostalih 20% u vlasništvu su Taisei korporacije.
Staza Fuji, koja je vozače Formule 1 ugostila dvaput, 1976. i 1977., nalazi se blizu Toyotinog tehničkog centra Higashi Fuji, mjestu gdje Toyota vrši tehnološke procese usavršavanja i proizvodnje motora za utrke. Mediji spekuliraju kako će Toyota za kupnju većinskog paketa dionica staze Fuji "istresti" šest milijardi jena (38 milijuna i 400 tisuća engleskih funti).
Toyotin najveći konkurent Honda, drugi po veličini automobilski proizvođač u Japanu, posjeduje dvije staze za utrku, u Suzuki na zapadu Japana te u onu Twin Ring Motegi u Tochigiju, oko 80 kilometara sjeverno od Tokyja. Staza u Suzuki poprište je Velike nagrade Japana još od 1987., a u svibnju prošle godine obnavljanjem ugovora dobila je isto pravo sljedećih pet godina.
Toyota će u svijet Formule 1 ući 2002., po prvi put u svojoj povijesti, kako bi "dokazala svoju vrijednost među mladim ljudima". Honda se, pak, u Formulu 1 vratila ove sezone s britanskom momčadi BAR-a, nakon napuštanja okršaja u utrkama Svjetskog prvenstva prije osam godina. Sljedeće godine bit će "logistička potpora" i momčadi Jordana.