Poznata tvrtka za odnose s javnošću Burson-Marsteller je vodećim američkim medijima 'uvalila' priče o tome kako Google krši privatnost svojih korisnika. Sličnu su priču ponudili i utjecajnom blogeru Chrisu Soghoianu, koji ju je odbio i potom javno objavio ponudu koju su mu poslali iz Burson-Marsteller. Tako se plan PR-ovcim obio o glavu, a ostali su se mediji zapitali u čijem su interesu uopće 'blatili' Google.
Iako je sumnja prvo pala na Apple, pa na Microsoft, portal Daily Beast otkriva da je naručitelj prljave kampanje ni više ni manje nego - Facebook. Suočen s dokazima, i glasnogovornik Facebooka je priznao da su unajmili kompaniju Burson-Marsteller, a za taj je čin naveo dva razloga. Kažu, vjeruju da Googleova društvena mreža ima elemenata koji potiču zabrinutost zbog kršenja privatnosti, a drugo - ne žele Googleu dopustiti da koristi podatke s Facebooka.
Mreža koja "potiče zabrinutost" zove se Social Circle, a omogućuje svim korisnicima gmail računa da vide informacije o svojim prijateljima, ali i prijateljima njihovih prijatelja, što u Googleu nazivaju 'sekundarnim vezama'. No, kažu da ne planiraju preko toga stvoriti "katalog s osobnim podacima milijuna svojih korisnika", kako se tvrdilo u prljavoj kampanji Burson-Marstellera.
I bloger Soghoian je potvrdio da je Social Circle bezopasan. Koliko će ova prljava kampanja naštetiti Facebooku, tek ćemo vidjeti...
Vezani članci:
arti-201105120504006 arti-201105110229006 arti-201105090363006 arti-201105020328006