Heather Dougherty, direktorica istraživanja u Hitwiseu, tvrtci koja se bavi analizom internetskog marketinga i e-komerca, rekla je kako je broj posjeta Facebooku porastao za 185 posto u proteklih godinu dana, dok je Google porastao za samo devet posto.
Facebook je, s obzirom na svoj stupanj rasta, idealna platforma za oglašavanje kad su u pitanju male i srednje tvrtke koje trebaju ciljane skupine klijenata.
Korisnici Facebooka su mnogo aktivniji i više međusobno povezani, te provode mnogo više vremena gledajući u oglase nego korisnici Googlea. Nadalje, korisnici Facebooka se češće vraćaju sadržajima koje su pronašli kroz ovu društvenu mrežu. Osim toga, oni sadržaje dijele sa svojim prijateljima, što je besplatna reklama za mnoge tvrtke.
Male i srednje tvrtke mogu profitirati i od činjenice da korisnici dijele puno više privatnih podataka s Facebookom nego s Googleom, pa oni već znaju njihove datume rođenja, lokacije, dob, hobije, razinu obrazovanja te njihove prijatelje. S druge strane, Google za personalizaciju oglasa može koristiti samo povijest pretrage i ključne riječi u pretragama.
Googleova palača se vjerojatno još neće urušiti. Facebook ima golemi potencijal no Google ima godine iskustva i mnogo različitih načina prikazivanja oglasa korisnicima: Gmail, YouTube, Google Docs, Buzz i Wave svi dolaze s reklamama.
Prethodni članci: arti-201003170223006 arti-201003050224006 arti-201003020353006 arti-201002220323006