Digitalni marketing u Frankfurtu

Dok je nekada frankfurtski sajam knjiga njegovao strogu poslovnu auru i prije svega predstavljao Ťlijepu književnostť, danas je u žarištu pozornosti interakcija, zabava i digitalno tržište

21.10.2000.
2:42
VOYO logo


Prije nepunih 17. godina u frankfurtskoj hali 4 bio je postavljen prvi monitor, a posjetitelji su razgledavali i spremali u džepove brdo uglancanih prospekata.

Sedamnaest godina kasnije svaka četvrta knjiga predstavljena je u elektronskom izdanju, 133 milijuna korisnika prati sajam putem interneta, a najnoviji radovi prezentiraju se putem videozidova.

Prema riječima organizatora najviše posjetitelja zainteresirano je za interaktivne sadržaje, pretraživače, arhive, softvere te čitanja autora na internetu.

Hit ovogodišnjeg sajma knjiga jesu čitanja autora i mini književne večeri na internetu koje naveliko nalikuju muzičkim videospotovima s MTV-ja. Autori čitaju svoja djela, u pozadini se nalazi kakva bizarna kulisa, a iznad glave autora lete baneri koji imaju veze sa sadržajem koji se čita.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema riječima tradicionalista 52. frankfurtski sajam knjiga pretvorio se u mini književni lunapark koji je zaboravio na svoju prvotnu ulogu, spremio književnost u drugu ladicu, a na stol izvadio samo novac i laku zabavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Lakonski Boris Jeljcin
2. Čelična Leni Riefenstahl
3. Online Comic Award

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
'TAKAV BAHAT STAV RIJETKO SE VIĐA' /

Tko je misteriozna grofica Jagoda? Druži se s Puljkom, a susjedi baš nemaju lijepe riječi