Ali unatoč akciji, kojoj je cilj bio istražiti mogućnost prometovanja centrom grada na lakši i "bezbolniji" način, završila je prometnim kaosom i 61 prometnom nesrećom.Pet prometnih nesreća rezultiralo je lakšim tjelesnim ozljedama vozača, dok je u ostalima bila zabilježena samo manja ili veća materijalna šteta na "limenim ljubimcima" naših sugrađana.
Akciju je, kao dio Europskoga dana bez automobila, organiziralo Ministarstvo zaštite okoliša u suradnji s MUP-om.
Idilična i ležerna slika grada bez automobila, kojom su najzadovoljniji bili pješaci i biciklisti, prestajala je na svim važnijim i većim križanjima u strogom centru metropole.
Kaos je nastao na križanjima Tesline i Gundulićeve ulice te Gajeve i Berislavićeve.
Dok je u gradu vladala prometna pomutnja, u pješačkoj zoni grada, na Cvjetnome trgu, predstavnici Ministarstva zaštite okoliša, pokušali su građanima objasniti kako upravo motorna vozila emitiraju 50% onečišćujućih tvari i kako bi u gradu bilo dobro imati velike pješačke zone, dok bi sam centar trebao biti dostupan isključivo pješacima i biciklistima, odnosno vozilima koja ne emitiraju štetne tvari.
Zagreb se, kao jedna od metropola, u petak uključio u akciju "Dan bez automobila" kojom se pokušalo na alternativni način usmjeriti promet centrom grada