Zadnji dan milanskog tjedan mode bio je sačuvan za Donatellu Versace i njene kreacije toliko omiljene estradnim umjetnicima. U publici su sjedili Bruce Willis, Courtney Love, Christina Ricci, dvoranom je odjekivao Lou Reed, svi su se dobro zabavljali, a kritičari vrtjeli glavom i govorili "Kamo si otišla, Donatella?"
Prema mišljenju modnih kritičara, Dontella Versace je zabrljala. Nakon prošlogodišnjeg oduševljenja i to poglavito zelenom haljinom koju je proslavila Jennifer Lopez, zatim električnoplavim i ljubičastim seksi kostimićima, bujnim kosama Donatella Versace kao da je dala sve od sebe, pokazala da može biti bolja od brata, pomalo se zasitila i počela iživljavati.
Već u njenoj pretposljednjoj kolekciji za jesen/zimu 2000./01. Donatella je dobrano posegnula za retro nadahnućem ? izblijedila kolorit, povezala naizgled neskladne boje ? svijetloplavu, smeđu i žutu, modelima obukla staromodne cipele, a od sjajnih frizura napravila isušene grive.
A što je učinila u najnovijoj kolekciji? Jednostavno se vratila korijenima ? dizajnu svog brata ? Gianija Versacea koji je volio pretrpavati modele bujnim šarenim ornametnima i cvijećem.
Iako su modeli i dalje vrlo ženstveni, duboko izdekoltirani i strukirani to sve nije spriječilo modne kritičare da u predstavljenoj kolekciji pronađu dosta mana. Uz mnoge Ťloše skrojeneť haljine, nepogođene duljine, loš odabir manekenki, Donatella navodno misli da mora biti previše originalna što je jedan od glavnih razloga zašto je odustala od pročišćenog elegantnog stila s mjerom koji danas kopiraju Ťsviť. Da ne spominjemo pretjerivanje s groznim frizurama koje su se nosile tko zna kad. To zaista zna samo Donatella.