PROMETNI STRUČNJAK O TRAGIČNOJ NESREĆI U ZAGREBU: /

'Velika brzina i ruski rulet na semaforu vode u smrt'

Image
Foto: PIXSELL, Ilustracija/ Sanjin Strukić

'Motociklisti luduju, znajući da im sustav i policija mogu staviti 'soli na rep'.

26.9.2017.
8:19
PIXSELL, Ilustracija/ Sanjin Strukić
VOYO logo

Marušić upozorava kako motociklisti nerijetko uopće ne poštuju brzinu te punom brzinom prolaze kroz crveno svjetlo na semaforima što im je "frajerska fora", ali i ruski rulet. Pritom saviju registarsku oznaku kako ih kamere ne bi uspjele snimiti, a policiji svoje nedjelo pravdaju time da tako sprječavaju prskanje od stražnjeg kotača.

Image

JEZIVA PROMETNA NESREĆA NA KRIŽANJU BARUNA FILIPOVIĆA I SELSKE: Motociklist poginuo u sudaru

Image

JEZIVA PROMETNA NESREĆA NA KRIŽANJU BARUNA FILIPOVIĆA I SELSKE: Motociklist poginuo u sudaru

Neodgovorni nesretnik vozio je supersportski motocikl početne kategorije (125 ccm), za koji je dovoljna vozačka dozvola kategorije A1 i može se voziti sa 16 godina. Riiječ je o, tvrdi Marušić, ozbiljnoj i opasnoj spravi bez obzira na snagu i brzinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prometni stručnjak navodi kako bi policija trebala pratiti maloljetne vozače te ih kažnjavati ako imaju savijenu registarsku tablicu, pa taman u datom trenutku bila i ispravljena. Jednako tako smatra kako ih je nužno sustavno kontrolirati u brzini te prolascima kroz semaforizirana raskrižja i okretati od njih glavu kako se to inače čini dok oni jure i brže od 200 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Za brutalne, ekstremno pogibeljne brzinske i ostale prekršaje, svakom je razumnom jasno da vozači tada vozilo pretvaraju u oružje za ubijanje. Ono se tada više ne treba tretirati privatnom imovinom, kao i nož kojim se vitla i ubada ljude. Bitne funkcionalno-tehničke razlike nema. Zbog toga treba odmah u saborsku proceduru uputiti nužne izmjene zakona, kojima bi se omogućilo oduzimanje vozila vozačima koji su ih, očito, pretvorili u oružje za ubijanje. Dobro to znaju najopasniji svjetski teroristi, konačno bi trebali shvatiti i naši odgovorni, posebice policija", tvrdi prometni stručnjak navodeći kako policija na sadašnji način ne štiti građane.

Također poziva na izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama, kojima je cilj obuzdati najteže prekršitelje i recidiviste, jer sadašnje kazne nisu dovoljne.

Na odgovornost poziva i roditelje koji djeci kupuju dvokotače, posebice kad je riječ o supersportskom motociklu.

Marušić podsjeća da je od ukupno 183 poginulih u prvih osam mjeseci ove godine šest mopedista i 27 motociklista. "Dakle, mopedista i motociklista je 18 posto među poginulima, a razmjerno broju prijeđenih kilometara i prevezenih osoba u ukupnom prometu sudjeluju s manje od jedan posto. Pametnome dosta!", zaključuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike