'Pokušao sam pomoći, ali vatra je bila prejaka'

13.11.2010.
11:41
VOYO logo

"Kad smo krenuli s benzinske postaje, bili smo, istina, četvrti auto, ali samo do Karlovca. Od Karlovca su se oni odvojili, mi smo zaostali, a dalje što se događalo ne znam. Kad smo došli do mjesta nesreće, Ferrari je već gorio. I briga me što se piše da nisam stao, već da sam samo nastavio voziti, i da me traži policija. Pa prekjučer sam izvadio novu hrvatsku putovnicu, valjda bi me netko nešto pitao da misle da sam nešto skrivio. Na snimkama se vidim ja kako pretrčavam autocestu, a vidi se i moj automobil", objasnio je Sven Šalković iz Donje Šemnice kraj Krapine, vozač četvrtog automobila, Ultime GTR, sa snimci utrke Marina Čolaka.

On se navodno s još tri automobila utrkivao, zbog čega se i dogodila nesreća u kojoj je poginula Ivana Obad. Svenov prijetelj i suvozač toga dana Dino Mišković priča kako su prema Grobniku iz Donje Šemnice krenuli prije 11 sati. Željeli su stići jer je staza bila otvorena od 13 do 16 sati. Stali su, kaže, samo na benzinskoj postaji iza Lučkog gdje je Čolak već bio s Ivanom. Dodaje da Čolaka zna samo na "bok", da ne kontaktira s njim te da o njemu zna onoliko koliko su pisale novine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mišković navodi kako ih je Čolak pozvao na kavu, te kazao kako samo ide pogledati i da neće voziti utrke. Na kavi s njima bila su i "dva dečka s Nissanom i Fordom" (Opačak, Petrović). Kažu da nije bilo nikakva dogovora o utrci, već da će normalno voziti i pratiti se do Grobnika, piše Večernji list.

"Krenuo je prvo Nissan, pa Ferrari, zatim Ford i onda mi. Nije to bila nikakva utrka. Istina, pratili smo se do Karlovca i vjerojatno smo vozili nešto brže od dopuštenog, ali nikakve ekstremne brzine. Ultima ima malu kabinu, unutra smo imali te kante s rezervnim gorivom i dvije kacige, i nismo htjeli ludovati, jednostavno, bili smo skučeni u autu, pa smo odlučili ovu trojicu pustiti kada su krenuli voziti brže", prisjeća se Šalković navodeći kako ih od Karlovca do nesreće više ih nisu vidjeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vidjeli smo velik oblak dima ispred sebe, još smo se pitali što bi to moglo biti, a kad smo došli bliže, nismo mogli vjerovati da su to oni. Tamo su već stajali neki ljudi, a stali smo i mi. Potrčali smo, ali od vatre i dima nismo mogli ni blizu automobilu. Bilo je stravično. Pokušao sam pomoći, ali vatra je bila prejaka. Mislili smo da oboje gore, a onda smo poslije nekoliko minuta vidjeli Čolaka kako se miče u polju. Djevojku na žalost nismo mogli vidjeti od dima i vatre, volio bih da samo joj mogao pomoći. Zato nije korektno kako pišu mediji da sam pobjegao", kazao je Šalković za Večernjak.

Šalković kaže kako mu je njegov automobil bio san te da može s njim voziti brže od 300 km na sat, ali da to nikada nije učinio jer nije imao gdje. Šalković je inače rođen u njemačkom Kölnu, informatičar je, a u rodnom kraju svoga oca, D. Šemnici, boravi svake godine po nekoliko mjeseci. U četvrtak je proslavio 30. rođendan, piše Večernjak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, teška se nesreća kod Bosiljeva dogodila prošli petak. Dvadesetšestogodišnji Marin Čolak vozio je crveni Ferrari lijevim trakom, a nakon odvojka autoceste u smjeru Rijeke prešao je u desni trak i pritom udario u Nissan zagrebačkih registracija kojim je u istom smjeru upravljao 33-godišnjak iz Svete Nedelje. Nakon sudara dvaju vozila Ferrari je sletio s ceste, prevrnuo se i zapalio. U njemu je ostala 20-godišnja Dubrovkinja Ivana, studentica geološkog inženjerstva u Zagrebu. Čolak, kojeg se tereti za njezinu smrt, još se oporavlja u bolnici.

Vezani članci:

arti-201011120003006

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201011090731006

arti-201011110198006

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201011070178006

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo