U poslovnici Hrvatske pošte u karlovačkoj četvrti Banija nepoznati je razbojnik u 8.10 sati uz prijetnju oružjem otuđio nepoznatu količinu novca te se za njim traga, priopćila je karlovačka policija.
Na mjestu događaja je uz policiju i Hitna pomoć, a kako Hina doznaje u Centru 194, u razbojništvu nitko nije tjelesno ozlijeđen, ali je jednoj djelatnici od stresa pozlilo te joj je pružena pomoć.
(Kristina Stedul Fabac/PIXSELL)
Budući da je prije mjesec dana ista poslovnica bila meta razbojništva, Hrvatska pošta je organizirala psihosocijalnu podršku osoblju te prati njihov oporavak i stanje. Iako ne žele govoriti o konkretnom stanju u poslovnici Banija, u HP-u su Hini odgovorili da pružaju pomoć svojim djelatnicima "svugdje i uvijek" kada se dogode ovakve visoko-stresne situacije. Dodaju i da djelatnici imaju jasne upute kojih se trebaju pridržavati u slučajevima razbojništva.
(Kristina Stedul Fabac/PIXSELL)
U odgovoru stoji da se nakon svake pljačke djelatnike tretira s posebnom pažnjom, a prema programu koji provodi Ured za upravljanje ljudskim resursima Hrvatske pošte.
"Tim programom za situacije prepada ili pljački učinkovito se pomaže i savjetuje sve djelatnike Hrvatske pošte koji su doživjeli traumu na radnom mjestu. Redovito ih se kontaktira i prati se njihov oporavak, od strane psihologa Hrvatske pošte. Oni se temeljito posvećuju svakom djelatniku koji je doživio prepad", piše u odgovoru.
(Kristina Stedul Fabac/PIXSELL)
Dodaju i da je za njihove djelatnike vrlo stresno kada nakon razbojništava o detaljima događaja moraju svjedočiti na sudu, zbog čega djelatnici imaju mogućnost savjetovanja s pravnikom Hrvatske pošte, a koji ih upoznaje sa postupkom ispitivanja svjedoka kako bi im se stres umanjio.