RADNICIMA PRIJETE OKTAZI? /

Cestarina duplo skuplja ode li A3 u koncesiju

U Hrvatskim autocestama svim se silama bore da dionicu autoceste Zagreb - Lipovac, koja im godišnje donosi 800 milijuna kuna prihoda, Vlada ne da u koncesiju.

18.3.2009.
6:40
VOYO logo

ZAGREB - Odluči li Vlada najprofitabilniju autocestu u Hrvatskoj - Zagreb - Lipovac (A3) - dati u koncesiju, Hrvatske autoceste naći će se, blago rečeno, u banani. Naime, A3 im donosi više od polovice godišnjeg prihoda koji je 1,2 milijarde, odnosno čak 800 milijuna kuna, piše Večernji list.

Kako su poručili iz HAC-a, gubljenjem te autoceste pod znak upitnika dovele bi se plaće za svih zaposlenih, a njih je 2600, kao i financiranje gradnje novih kilometara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, teret koncesije bi osim HAC-a osjetili i oni koji se voze tom dionicom jer bi to značilo i poskupljenje cestarine.

Kad je 2004. godine autocesta Zagreb - Macelj otišla u koncesiju, cestarina je sa 42 lipe po kilometru poskupjela na 68. Tako bi i cestarina, primjerice od Zagreba do Slavonskog Broda u sklopu A3, umjesto 51 kune stajala 109 kuna, poručili su Večernjem listu iz Nezavisnog cestarskog sindikata.

Iz tog sindikata također poručuju da bi koncesionar vrlo vjerojatno u sustav naplate cestarine A3 uveo i zagrebačku obilaznicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo