Costolo, koji je prošli mjesec preuzeo sadašnju funkciju od Evan Williamsa, rekao je kako "trenutačno pokušava definirati" što će Twitter postati, napomenuvši da su u prošlosti sami korisnici bili oni koji su donosili inovacije. Primjerice, takva inovacija je hashtag, odnosno oznaka kojom obilježavamo određenu temu na Twitteru.
Izvori kažu da, unatoč brzom rastu korisnika i uvođenju novih izvora prihoda kao što su sponzorirani tweetovi i prodaja pristupa podacima, Twitter još uvijek ne ostvaruje puno prihoda. Naime, Williams nije ponudio neke zapaženije brojke u prihodima od onoga što se zove "promoted suite," kazavši samo da je potražnja premašila ponudu.
Ipak, to nas može dovesti u zabludu budući da Promoted Products platforma nije otvorena svim oglašivačima kao platforma za samopusluživanje kao što je to primjerice Googleov AdWords. Umjesto toga, Twitter je još prodaje samo odabranoj grupi testnih oglašivača, a svi ostali trebaju ispuniti obrazac kako bi dobili više inforamacija. Drugim riječima, lako je nadmašiti ponudu kada je potražnja umjetno ograničena.
Costolo je tu kako bi pomogao da se napravi konačan prijelaz, ali to će biti teže nego što izgleda; ako Twitter počne prodavati previše oglasa, omjer signala i šuma će pasi, što će za posljedicu imati to da će korisnici napustiti ovaj servis. Primjerice, previše promotivnih tweetova jedan za drugim mnogim "twitterašima" teško da će se svidjeti. Costelo je za Telegraph rekao da će u "bližoj budućnosti" imati više informacija o Twitterovim dugoročnim planovima.
Costolo je također istaknuo da tvrtka sada broji 325 ljudi te da pokušava shvatiti kako će rasti bez stvaranja dodatne birokracije koja usporava tvrtku te da se suočavaju s "problemom skalabilnosti" koji će uskoro zahtjevati više podatkovnih centara, posebice u Japanu.