Talijanski Fiat ovih je dana objavio prve podatke, vezane za nasljednike uspješnog dvojca Bravo/Brava. Druga generacija ovih modela bit će predstavljena sljedeće godine na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu...
Poput svojih prethodnika, obje izvedbe, s troja i petora vrata, imat će različite oblike karoserije. Prema očekivanjima, Brava će biti konzervativnijeg izgleda. Oblikom i proporcijama novi model približit će se razredu MPV-ova.
S druge strane, novi Bravo dobit će još sportskiji "look". Oštre linije, koje podsjećaju na novi Punto, pridonose naglašenoj agresivnosti. Uz to, automobil će biti niži od prethodnika, što bi trebalo dodatno naglasiti njegov sportski karakter.
S tehnološke strane, novi Bravo bit će najsavršeniji Fiatov model u povijesti. Prije svega, to se odnosi na novorazvijene pogonske agregate - benzinske, dizelske i hibridne. Ponuda počinje 8V i 16V benzinskim motorima, jednakog obujma od 1.2 litre. Uz nisku potrošnju, razvijat će snagu jednaku današnjim 1.4-litarskim agregatima. Sigurno je kako niti dizelske jedinice neće proći nezapaženo. Najsloženiji i najekonomičniji bit će 1.2-litarski JTD, koji se može pohvaliti iznimno niskom potrošnjom - samo 4 litre "nafte" na 100 km.
Prestižna izvedba HGT i dalje će biti opremljena motorom od pet cilindara, no njegov obujam "narasao" je na 2.3 litre. Naravno, i snaga je veća - čak 175 "konja" bit će dovoljno za tržišno nadmetanje s konkurencijom...