Istraživanje je pokazalo da se mnoge svjetske tvrtke, prvenstveno američke i britanske, suočavaju sa rizikom financijskih gubitaka stoga što se nisu uspjele prilagoditi učinkovitoj komunikaciji putem Interneta. Analizu 100 najuspješnijih američkih i 100 najuspješnijih britanskih tvrtki provela je tvrtka za savjetovanje u poslovima marketinga putem međunarodne tehnologije Rainer. Istraživanje je obuhvatilo komunikaciju putem e-maila, vrijeme odgovora i pitanja o mogućnostima ulaganja.
Pokazalo se da 40 posto vodećih američkih i britanskih tvrtki nije uspjelo iskoristiti web kao medij neposredne komunikacije s potrošačima, investitorima i drugim ciljanim skupinama. U Raineru su zaključili da bi takve tvrtke, ako žele opstati, morale podići razinu iskoristivosti weba bar do razine na kojoj trenutno učinkovito koriste komunikaciju putem telefona, faxa i pisma.
U Velikoj Britaniji 29 od 100 vodećih tvrtki, uključujući Bass, Marks&Spencer i Thames Water nisu dostupne e-mailom ili nemaju svoj web site. Ostale su dostupne e-mailom, ali 20 posto, poput National Grid, P&O i Telewest, nisu uspjele odgovoriti nakon tri mjeseca na zahtjeve o pružanju osnovnih informacija o poslovima investiranja. Slično je i u SAD, gdje se 23 tvrtke od sto najuspješnijih, kao GTE, Hewlett-Packard i Intel nisu mogle dobiti putem e-maila na njihovim web siteovima. 77 ih je bilo dostupno e-mailom, ali trećina od toga nije odgovorilo na osnovne informacije o investiranju, kao na primjer, American Express, Motorola i Walt Disney.
U Raineru se čude kako su tako moćne tvrtke mogle razviti tako lošu komunikacijsku strategiju putem Interneta. Da ironija bude veća, među najsporijima se nalaze one tvrtke koje predstavljaju najveća imena u svjetskoj komunikacijskoj industriji; Colt Telecomu je trebalo za odgovor 27 dana, a Dell computeru 23 dana, dok Energis, Telewest, IBM i Motorola nisu uopće odgovorili.