Častio se gradonačelnik domaćim specijalitetima opušten jer nakon dugo mozganja došao do rješenja kako raspisani natječaj za nove automobile i poništiti.
"Natječaj je negdje do 15. travnja, mi ćemo u zakonskom roku - našli smo formulu kako to napraviti", rekao je Milan Bandić.
Gradonačelnik je tako pod pritiskom javnosti promijenio ploču jer prije samo mjesec dana o 11 milijuna kuna vrijednoj nabavci 23 vozila na leasing i još osam putem rent-a-cara.
"Korespondiramo s vremenom u kojem živimo. Zato smo uzeli nižu klasu automobila i 20 posto uštedjeli. Imate li još kakvo pitanje? Mogli smo i u tačkama se voziti, to kad vi budete gradonačelnik, vozit ćete se u tačkama", rekao je gradonačelnik Zagreba.
Po novome njegovim suradnicima više ne treba ni niža ni još niža klasa jer su odjednom dobri i stari automobili, a od prvog srpnja uvode se noviteti.
"Bit ćemo prvi grad u Hrvatskoj koji će uvesti auto taksi službu i smanjiti troškove za 30 posto", kazao je Bandić, a do promjene razmišljanja, kaže, dovelo ga je traženje novih rješenja.
"Pa zato što smo tražili formulu, država nije uspjela raskinuti natječaj, mi jesmo, vidite. Pitajte ih. Divni ste, vi ste moja inspiracija", rekao je Bandić.
Oporba odluku pozdravlja.
"Nije sramota reći da je netko pogriješio pod pritiskom javnosti, sramota je nešto ne napraviti ukoliko si pogriješio", oglasio se Davor Bernardić, predsjednik Gradske organizacije SDP-a.
I dok se Zagreb povlači, država i dalje troši. Da saga sa skupocjenim Audijima koje je naručila Vlada, kad je u pitanju skromnost, nije ništa promijenila - svjedoči i slučaj agencije Alan, državne tvrtke za trgovinu oružjem, koja nabavlja automobil za 502 tisuće kuna.
Korištenje starog i nepouzdanog vozila ne bi pomoglo da strani kupci poklone povjerenje našim proizvodima. Riječ je o standardima prihvaćenim u cijelom svijetu.
U Vladi nemaju komentara.
U skupim limuzinama vozili bi se mnogi, samo kad bi kao i njima - kilometre koje pređu plaćali svi.