Audi Project Steppenwolf

Ovaj mješanac između terenca, kupéa i kabrioleta svojim dizajnom trebao bi otkriti kako će izgledati sljedeća generacija modela A3.

9.10.2000.
21:48
VOYO logo

Dobro, sumnjamo kako će se novi A3 moći pohvaliti svim tehničkim dostignućima, koja su predstavljena na Projectu Steppenwolf. Međutim, novi proizvod tvrtke iz Ingolstadta, temeljen na postojećem modelu A3, u skladu je s Audijevim dizajnerskim pravcem. Dakle, nova "trica" mogla bi izgledati upravo ovako...

Pri izradi Steppenwolfa, Audijevi stručnjaci obilato su koristili iskustva s modela Allroad quattro, koji je već pronašao "mjesto" u serijskoj proiozvodnji. Tako se i ovaj, futuristički oblikovani automobil može pohvaliti aktivnim ovjesom. Dakle, ovisno o uvjetima, sami možete odabrati visinu vozila, odnosno njegovu udaljenost od podloge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Krov automobila izrađen je od karbonskih vlakana, koja su iznimno izdržljiva. Na taj način, smanjena je i masa krova, pa je njegovo "uklanjanje", koje ovu "mrcinu" pretvara u atraktivan kabriolet - dodatno olakšano. Steppenwolf "stoji" na lijepo dizajniranim, 19-inčnim naplacima, "obgrljenim" posebnim "High-Tech" gumama.

Motor? To je posebna priča. 3.2-litarski V6 razvija 225 "konja" (za usporedbu, Allroad quattro ima 25 KS više). Međutim, i to je dovoljno da Steppenwolf do "stotke" ubrza za 7.8 sekundi. Najveća brzina od 238 km/h također je "lijep" rezultat, posebice ako uzmemo u obzir da je riječ o vozilu sa stalnim pogonom na sva četiri kotača. Najveći okretni moment od 320 Nm ovaj agregat ostvaruje pri vrlo niskom broju okretaja, što je još jedan podatak koji zaslužuje pohvalu. Ono što je najvažnije, ovaj motor Audi će ugrađivati i u nove generacije modela A4, A6, A8 i TT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unutrašnjost vozila posebno je lijepo oblikovana - sve je puno kože i aluminija. Linije su jednostavne, a opet dovoljno ekstravagantne (Audijevi dizajneri u tome su pravi majstori). Standardna oprema uključuje najnoviji klima uređaj, luksuzni audio sustav, satelitsku navigaciju i brojne druge "sitnice". Od zanimljivijih detalja, izdvojimo poseban prekidač za "startanje" motora (baš kao i na Hondinom roadsteru S2000)...

Uz elektroničku kontrolu svakog kotača (senzori sami određuju snagu, a ona se prenosi na kotač koji ima nabolji kontakt s podlogom), jasno je kako će vožnja u budućnosti izgledati - sasvim jednostavno. Prevedeno, ljudski rod, izmišljajući novija i novija tehnička dostignuća - proporcionalno "zaglupljuje" sam sebe. Doći će i dan, kada će se samo rijetki sjećati ručnih mjenjača, "klasičnog" upravljača i ostalih "staromodnih" izuma.

S druge strane, što se "mora" - nije teško...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo