Armanijeva monografija: Volim modu koja se ne vidi

Šezdesetšestogodišnji modni dizajner, Giorgio Armani, očito se nalazi na vrhuncu slave. Nakon velike retrospektivne izložbe u newyorškom muzeju Guggenheim, izašla mu je i monografija

23.11.2000.
23:36
VOYO logo

Čovjek koji je, prema riječima modnih kritičara, uz Coco Chanel i Yves Saint Laurenta najviše obilježio modu 20. stoljeća taj status i dolično obilježava.

Majstor stila i elegancije, koji je zaslužan za kombinaciju odijela i T-shirta, ukidanje vladavine haute couture linije, oblačenje žena u muška odijela, bez da izgledaju muški, vlasnik 249 trgovina u 30 zemalja, 6 linija, očito nije zadovoljan samo imenom i godišnjom zaradom od 359 milijuna maraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon velike retrospektivne izložbe koja mu je organizirana u newyorškom muzeju Guggenheim, Armaniju je izišla i velika monografija u izdanju izdavačke kuće Hatje Cantz. Uz mnoštvo sjajnih kreacija koje su snimili Patrick Demarchelier, Herb Ritts, Peter Lindbergh, Ellen von Unwelth, u knjizi se mogu naći kratki eseji modnih kritičara te zapažanja Armanijevih prijatelja ? Martina Scorsesea, Claudie Cardinale, Sophie Loren, Johna Travolte, Glenn Close, Jodie Foster, Rickyja Martina, Erica Claptona.

A na pitanje, kako objašnjava svoj uspjeh i kakvu modu voli Armani, odgovara: Za moju karijeru je zaslužan film. Sve je krenulo 1980. kada se Richard Gere pojavio u filmu "Američki žigolo" noseći isključivo moja odijela i majice. A ljubav prema filmu je uzajamna. Moje omiljene kolekcije i reklamne kampanje su u cjelosti inspirirane filmovima kao što su Taxi Driver, Indiana Jones te likom Marlona Branda i Grete Garbo.
A na pitanje kakvu modu volim, mogu samo reći: Volim modu koja se ne vidi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo