Apple prodao više iOS uređaja u 2011. nego Macova u 28 godina

Ne možemo reći kako će ovaj grafikon izgledati za nekoliko godina, ali zasada se čini da je samo nebo granica za Apple.

17.2.2012.
15:36
VOYO logo

Apple je prodao 55 milijuna iPadova, objavio je nedavno Appleov CEO u intervjuu za Fortune. Kompanija je također prodala 37 milijuna iPhoneova samo u prvom tromjesečju 2012. godine, a ukupno čak 175 milijuna iPhoneova od kada je iPhone predstavljen na tržištu, piše Mashable.

Sve u svemu, Apple je tako prodao čak 316 milijuna iOS uređaja (!).

Brojke same po sebi već govore o nevjerojatnoj popularnosti Appleovih uređaja.

Tvrtka Asymco napravila je grafikon kumulativnih prodaja Appleovih računalnih proizvoda koji će vam pomoći da ove brojke stavite u perspektivu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na primjer, Apple je prodao više iOS uređaja (156 milijuna) u 2011. godini nego što je prodao Macova (122 milijuna) u 28 godina svog postojanja.

Ono što ove brojke čini još nevjerojatnijim je činjenica da prodaja Macova zapravo raste vrlo brzo: 2011. je najbolja godina u prodaji Macova u cijeloj Appleovoj povijesti.

Drugim riječima, sve glavne kategorije Appleovih hardverskih proizvoda se prodaju iznimno dobro i ne pokazuju nikakve znakove usporavanja.

To je vidljivo i na prihodima. Prije nekoliko dana Apple je postao jača kompanija od Microsofta i Googlea zajedno. Trenutačno je tržišna kapitalizacija Microsofta blizu 258 milijardi dolara, a Googlea 199 milijardi dolara. Apple je nadmašio Microsoft još u svibnju prošle godine. U to vrijeme tržišna kapitalizacija Applea bila je 222, a Microsofta 219 milijardi dolara.

Stoga, ne možemo reći kako će ovaj grafikon izgledati za nekoliko godina, ali zasada se čini da je samo nebo granica za Apple.

prethodni članci: arti-201202170250006 arti-201202100481006 arti-201202140349006 arti-201201100487006 arti-201201200191006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
DOZVOLJENO JE /

DIP objavio pravila oglašavanja i financiranja izborne promidžbe uoči lokalnih izbora