Ako ste pomislili da je desetak svjetlećih reklama s likom tridesetdevetogodišnje Branke Stanić odjevene u kutu robne kuće Nama i s natpisom "Nama 1908 zaposlenih, 15 robnih kuća" samo loše napravljena reklama grdno se varate. Ulična fotografija mlade umjetnice Andreje Kulunčić svojevrsna je najava za izložbu ?Što, kako i za koga? koja se otvara 16. lipnja u Hrvatskom društvu likovnih umjetnika.
Andreja Kulunčić željela je stvoriti istinitu reklamu, politički osvještenu koja neće koketirati s nestvarnim svijetom. Potaknuta napisima u novinama i štrajkovima radnika Andreja je počela razmišljati o hrvatskoj tržišnoj ekonomiji te potaknuti javnost na razmišljanje.
Djelo je otvorene forme te poziva na dijalog. Svi oni koji žele o problemu nešto reći, iznijeti svoj prijedlog mogu se javiti na adresu: Nama 1908 zaposlenika, 15 robnih kuća, Ilica 176 ili e-mailom na nama@mi2.hr