Akcija Happy Birthday Expo

Iako je snižena cijena karata, mnogi smatraju da Nijemci zaobilaze Expo ne zbog skupoće nego zato što su škrti

19.6.2000.
15:14
VOYO logo


Više od polovice Nijemaca nema volje otići na Expo, 58 posto kaže odmah spremno ne, 15 posto upitanih planira putovanje u Hannover, a ostali će se možda uputiti na Expo objavio je ovaj tjedan Die Woche.

Razlog leži u tome da 61 posto Nijemaca smatra da je to rasipanje novaca i vremena, a 21 posto da bi se previše izmaltretrialo na putu do tamo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Organizatori velike svjetske izložbe žele riještiti taj problem uvođenjem jeftinijih karata. Moto akcije glasi Happy Birthday Expo. Ona će trajati do nedjelje 2. srpnja te posjetiteljima od 19 sati nuditi ulaznice za 10 umjesto dosadašnje 24 marke - rekao je Reinhard Vok voditelj marketinškog odjela na Expou. Na taj način obilježit će se na simboličan način rođendan Expoa budući da je 14. lipnja prije 10 godina Njemačka dobila orgnizaciju izložbe.

Iako su organizatori Expoa prilično nezadovoljni financijskom stranom izložbe budući da je posjećenost daleko ispod očekivane (u prvih osam dana izložbu je posjetilo i platilo dnevno prosječno 60 000 posjetitelja za razliku od planiranih 150 000. A da bi se dosegao planirani broj posjetitelja od 40 milijuna ljudi izložbu bi trebalo u 153 dana dnevno posjetiti 261 000 gostiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok većina stanovništva pozdravlja sniženje cijena dotle ima i onih koji poput SPD političara Sigmara Gabriela izjavljuju da su Nijemci previše škrti i pesimistični, da izložba uopće nije skupa te da Nijemci ionako troše mnogo više novaca na druge stvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo