Adobe je u suradnji s časopisom Wired razvio digitalni preglednik koji će uvesti pravu malu revoluciju na tržište digitalnih časopisa. Nova je tehnologija prvo implementirana u obliku aplikacije za iPad.
"Adobeova suradnja s WIRED-om je rezultirala formatom digitalnih časopisa koji stvara jedinstveno iskustvo za korisnika i omogućava da sadržaj, izgled i atmosfera časopisa dođu do izražaja u moru digitalnih medija", izjavio je David Burkett, podpredsjednik za kreativna rješenja u Adobeu.
Adobeova nova tehnologija omogućuje čitateljima da iskuse video sadržaj, prezentacije i panoramske preglede te rotiraju i skaliraju sadržaj. Uz sve to, u pregledniku je i dalje prisutan osjećaj tiskanog časopisa.
"Naš sotver uskoro će biti dostupan svim izdavačima i izdat ćemo verzije koje rade na svim hardverskim platformama", dodao je Burkett.
Nova tehnologija je dobra vijest za sve one koji su mislili da se Adobeov softver nikad neće pojaviti na iPadu i iPhoneu. Naime, nedavno je došlo do sukoba interesa između Adobea i Applea i Steve Jobs je u otvorenom pismu detaljno objasnio zašto Adobe Flash nije prikladan za mobilne uređaje.
Izdavačka kuća Conde Nast koja izdaje časopis Wired misli da će nova Adobeova tehnologija omogućiti oglašivačima stvaranje medijskih kampanja koje će doseći širu publiku i više utjecati na čitatelje digitalnih časopisa.
"Naše partnerstvo s Adobeom omogućilo nam je da tiskano izdanje časopisa pretočimo u izvanredno digitalno iskustvo na iPadu", rekao je Thomas J. Wallace, jedan od direktora Conde Nasta.