Na uzorku od 766 ispitanika Proof je došao do zaključka da je oko 37 posto hrvatskih korisnika barem jednom kupovalo putem Interneta (spremni online kupci), 40 posto još nije, ali to namjerava učiniti u budućnosti (srednje spremni ili potencijalni online kupci), dok 23 posto hrvatskih korisnika Interneta još ne razmatra ozbiljno ovu mogućnost ili ne želi kupovati putem Interneta (nespremni online kupci).
Prema spolu rezultati istraživanju su slijedeći:
Žene u prosjeku pokazuju puno manji interes za online kupovinu. Čak 35 posto žena je nespremno kupovati putem Interneta, dok ih je tek oko 18 posto to već napravilo, i oko 18 posto to planira učiniti. No, žene su značajno više od muškaraca zainteresirane za on-line kupovinu svakodnevnih stvari, te knjiga, odjeće i različitih luksuza.
Muškarci su značajno više od žena zainteresirani za kupnju različitih tehničkih uređaja, računalnog harvedra i softvera. Muškaraca je među srednje i visoko spremnima za kupovinu čak 80 posto, a među nespremnima 65 posto.
Večina od 37 posto ispitanika, koji su kupovali preko Interneta u hrvatskih web trgovinama je zadovoljna obavljenom web kupovinom. Njih 97 posto, izjavilo je kako je potpuno ili uglavnom zadovoljno obavljenom on-line kupovinom. No, budući da tek trećina ispitanika kupuje putem Interneta, nije zanemariv postotak od 3 posto ispitanika, koji su obavili web kupovinu i to na način da su ili djelomično ili potpuno nezadovoljni. Možda upravo stoga, ispitanici nisu propustili naglasiti cijeli niz nedostataka domaćih web trgovina.