Očekuje se da će utrka od grada Darwina na sjeveru do Adelaidea a jugu potrajati tjedan dana za većinu automobila koji idu brzinom od 90 do 100 kilometara pogonjeni isključivo Ssuncem.
Najbrže vrijeme postiglo je 2009. japansko sveučilište Tokai koje je utrku preko kontinenta završilo za samo 29 sati i 49 minuta.
Prvi je krenuo belgijski tim Punch Powertrain koji je na pokusnoj vožnji od 2,97 kilometara prosječnom brzinom od 83,4 kilometara na sat postigao vrijeme od 2 minute i 3,8 sekundi.
No aktulani prvaci iz 2015., tim Nuon sa sveučilišta u nizozemskom Delftu, vjeruju da imaju dobre izglede zadržati nagradu.
"Svi automobili ove godine izgledaju potpuno drugačije, a mi znamo da imamo dobar automobil, posljednjih je dana savršeno išao i uvjereni smo da ćemo učiniti sve što je potrebno za pobjedu", rekla je menadžerica Sarah Benninkbolt u nedjelju.
Galerija
Direktor utrke Chris Selwood je rekao da je bijenalno događanje privuklo timove iz više od 40 zemalja.
Ovo je 30. obljetnica trke Bridgestone World Solar Challenge i natjecatelji žele biti dio nje. Stavljeni su pred izazov novih pravila koja smanjuju solarni panel bez ograničavanja veličine solarnog automobila", rekao je.
Ministrica turizma i kulture australskog Sjevernog teritorija Lauren Moss je rekla da njena vlada utrku sponzorira s 250.000 australskih dolara što pokazuje da je predana postizanju cilja od 50 posto obnovljive eneregije do 2030. na tom teritoriju.
"Inovacija je u srcu tog događanja a tehnologija koja se prikazuje ove godine utjecat će na solarne inovacije za vozila i domaćinstva u budućnosti", rekla je i dodala da je događaj "velika promocija za Sjeverni teritorij" te da pokazuje njegovu sposobnost za inovacije.