Volvo obnovio ponudu motora

Novorazvijeni 2.0 litarski pet-cilindarski turbodizelski motor, predstavljen u potpuno novom S60, sada je dostupan u svim Volvo modelima. Novost su i osvježeni šestocilindarski benzinci.

21.5.2010.
16:56
VOYO logo

U Volvo modelima S80, V70, XC70 i XC60, novorazvijeni 2.0 litarski dizelski D3 motor razvija 163 KS i 400 Nm okretnog momenta. Odlikuju ga izuzetno niska prosječna potrošnja od 5,3 litre na 100 km te niska emisija ugljičnog dioksida od 139 g/km za model S80.

Brojke za V70 model iznose 5,5 litara/100 km i 144 g/km, dok u modelima XC70 i XC60 ovaj motor u prosjeku troši 5,9 litara i emitira 154 g/km ugljičnog dioksida. Novi pet-cilindarski D3 dizelaš, istovjetan je dobro poznatom 2.4 litarskom dizelašu, ali mu je radna zapremina dodatno smanjena, što uz kraći hod optimizira potrošnju goriva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor je osjetno optimiziran za što nižu potrošnju goriva, tako da sustav ubrizgavanja posjeduje drugačiju vrstu piezoelektričnih injektora goriva od onih kod D5 motora.

Ovi injektori očigledno smanjuju potrošnju, uz izuzetno brzo i precizno ubrizgavanje pod visokim pritiskom. To omogućava izuzetno učinkovito izgaranje. Kako bi se ponudile što bolje vozne osobine, turbo punjač precizno je podešen, kako bi ponudio visok okretni moment pri izuzetno niskim okretajima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve verzije novog dvolitarskog dizelaša mogu se iskombinirati sa šest-stupanjskim automatskim mjenjačem ili šest-stupanjskim ručnim prijenosom, dok kod D5 izvedbe automatski prijenos posjeduje i sportski modalitet za još živahnije izmjene stupnjeva prijenosa.

U Volvo modelima C30, S40, V50 i C70, novi 2.0 litarski turbodizelaš dostupan je u dvije varijante - D4 sa 177 KS i 400 Nm okretnog momenta, te D3 sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj će motor u modelu C70 biti dostupan kasnije u proljeće, a u modelima C30, S40 i V50 tijekom godine. Obje izvedenice motora zadovoljavaju Euro 5 standarde za emisiju, a krasi ih istovjetna potrošnja i emisija ugljičnog dioksida.

Tako u modelima C30, S40 i V50 s ručnim prijenosom ovi motori u prosjeku troše 5,1 litru i emitiraju 134 g/km ugljičnog dioksida, dok u modelu C70 troše 5,9 litara uz emisiju ugljičnog dioksida od 154 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored šest-stupanjskog ručnog prijenosa oba su motora dostupna i u kombinaciji sa šest-stupanjskim automatskim mjenjačem. Volvo modeli C30, S40 i V50 dostupni su i sa 1.6 litarskim D2 dizelašem, koji također udovoljava Euro 5 standardima za emisiju.

U sva tri modela, štedljivi dizelaš sa 115 KS i 270 Nm u kombinaciji sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem u prosjeku troši tek 4,3 litre uz emisiju od samo 114 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pored štedljivih dizelaša, Volvo S80, V70, XC70 i XC60 pokreću i osvježeni benzinski motori. Prvi je 3.0 litarski turbo motor sa šest cilindara koji nudi 304 KS i 440 Nm okretnog momenta, dostupnog u rasponu od 2.100 do 4.200 okretaja u minuti.

Pogon na sve kotače nudi se kao standard. Tu je i 3.2 litarski usisni motor sa šest cilindara koji isporučuje 243 KS i maksimalni okretni moment od 320 Nm. Kako bi zadovoljio američke propise u ponudi je i PZEV (Partial Zero Emision Vehicle) inačica sa 231 KS i 300 Nm.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo