Tuning tvrtka ABT uzela je Polo GTI kao osnovu za svoj primjerak. Najsnažniji VW Polo GTI pokreće 1,8-litarski turbo-benzinski četverocilindarski motor. U serijskom izdanju Polo GTI razvija 192 KS, a nakon što su ga obradili inženjeri iz ABT-a, brojke su puno bolje - 230 KS i 360 Nm najvećeg okretnog momenta.


"Prije 40 godina samo bi ga Porsche Turbo mogao pobijediti", rekao je šef njemačke tuning tvrtke Hans-Jürgen Abt.
Rođendanski Polo ima 18-inčne tamnosive naplatke, a inženjeri su ga malo spustili kako bi brže i stabilnije prolazio zavojima. S novim oprugama ABT Polo je sada bliži podlozi, i to 25 milimetara naprijed, odnosno 30 milimetara straga.


ABT-ova verzija Pola dobila je i novi ispušni sistem, dvostruke cijevi su kromirane na završecima, a smještene su u središnjem dijelu ispod branika.
Unutrašnjost je uređena pomalo u rođendanskom stilu, što uključuje LED svjetla u pragovima i nove tepihe s logom ABT-a.